El Carnaval de Cardona 2012 ha començat amb una bona participació de públic als actes inicials de la festa. Ahir dijous, la plaça de la Fira es va omplir de gent que no es va voler perdre la cercavila i la botifarrada del Dijous Llarder i avui, els nens i nenes de les escoles cardonines, han estat els protagonistes de la festa amb la celebració del Carnaval de les Escoles.
Cursa d'Andròmines i sopar-concert pavelló
La jornada més esperada del Carnaval cardoní arribarà dissabte amb la cursa d'andròmines, l'arribada del Carnestoltes i el sopar-concert al pavelló municipal. Enguany els actes de dissabte s'han organitzat amb la col·laboració de Vinga Vicenç i Cardona Jove i comptarà amb les actuacions dels grups Lucky Luck, Rock ‘n' Roll Brothers, Muyayo Riff, Dj Merey i Music-on.
Teatre: "El Xarlatan" amb Quim Masferrer
L'edició d'enguany del Carnaval de Cardona inclou també el teatre amb la representació de l'obra còmica "El Xarlatan", amb l'actor Quim Masferrer, excomponent de Teatre de Guerrilla. Serà diumenge a les 19:30h. al teatre Els Catòlics. El preu de l'entrada és de 15 euros i 12 euros si es compra anticipadament. La venda anticipada es farà els dies 16 i 17 de febrer de dos quarts de cinc a dos quarts de 7 del vespre al teatre Els Catòlics.
També diumenge, a les 18:00h. es programarà l'espectacle infantil Tric, Troc i Termi amb la companyia Xavi Moreno al Pavelló municipal d'Esports.
El Carnaval 2012 arribarà a la seva fi el dimecres de cendra. A partir de les 7 de la tarda començaran els actes del dimecres de cendra amb una cercavila pel nucli antic, l'Enterrament de la Sardina i la tronada de fi de festa. Una sardinada popular posaran el punt i final a la festa.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de febrer de 2012 a les 20:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa