Aquesta setmana, l'il·lustrador navassenc Valentí Gubianas ha finalitzat el mural del Casal Sant Genís de la població nord bagenca.
Aquest mural té els seus inicis el 2016, quan es va voler dignificar l'espai. El 2018, amb la compra de l'equipament per part de l'Ajuntament, es va fer un pas endavant i durant els anys 2019-2020 s'ha reformat el seu interior i exterior, bona part de l'obra a càrrec de la Brigada Municipal, amb la qual cosa el mural de Gubianas va patir algun desperfecte.
Aquesta setmana l'ha acabat, i a l'interior ja hi ha les butaques instal·lades i en funcionament. En breu s'equiparà el teatre amb un equip de so fix i, a falta de quatre detalls de pintura, Navàs estrenarà teatre. A partir que la Covid-19 ho permeti, l'Ajuntament hi programarà actes escènics.
El Casal Sant Genís de Navàs, a punt per acollir una programació cultural estable
Aquesta setmana, l'il·lustrador navassenc Valentí Gubianas ha finalitzat el mural que envolta l'equipament
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 31 d’octubre de 2020 a les 17:27
Actualitzat el 31 d’octubre de 2020 a les 17:31
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys