Basada en les aventures del personatge creat pel dibuixant Jan, aquest mes de maig arriba a les pantalles del Cicle Gaudí Superlópez, l'adaptació del popular còmic, protagonitzada per Dani Rovira.
La pel·lícula, que es va estrenar el passat mes de novembre, es podrà veure durant el mes de maig a diverses poblacions de la demarcació de Barcelona, en el marc d'aquest cicle per a la difusió del cinema fet a Catalunya fruit de la col·laboració entre l'Acadèmia de Cinema Català i la Diputació.
Al Bages es podrà veure al Teatre Els Catòlics de Cardona, el dijous 16 de maig a 2/4 de 9 del vespre, i al Teatre Auditori Agustí Soler i Mas de Navarcles, el diumenge 19 de maig a les 9 del vespre.
El preu de l'entrada general és de 4,5 euros i de 3 euros amb el Carnet Jove.
ARA A PORTADA
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
-
Societat El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris Pere Fontanals
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
Publicat el
10 de maig de 2019 a
les 14:40
Actualitzat el
13 de maig de 2019 a les
12:32
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Salvador de Guardiola prepara quatre dies de Festa Major amb música, teatre i tradició
-
Cultura i Mitjans
La música i l'èpica del setge de 1711 tornaran al Castell de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Una vuitantena d'actors preparen aquest estiu el muntatge participatiu d'«El retaule del flautista»
-
Cultura i Mitjans
Voilà! desembarca a Sant Fruitós amb tres dies de música i anuncia nous concerts a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Mig miler de persones converteixen el Pla de Lluna al Camí Ignasià en l'edició més multitudinària
-
Cultura i Mitjans
Navàs viurà vuit dies de Festa Major amb Els Catarres i una àmplia oferta popular
