Aquest diumenge tornarà el cinema infantil en català a Sant Fruitós de Bages en el marc del cicle Cinexic amb la projecció de la pel·lícula Jacob, Mimi i els gossos del barri, a les 12 del migdia al Teatre Casal Cultural.
Aquesta història d'Edmunds Jansons parla sobre els perills de la gentrificació, a través de la història d'un grup d'amics que ha de salvar la ciutat per evitar que construeixin un gratacel en un parc.
En Jacob Ocell viu a la ciutat i somia convertir-se en arquitecte com el seu pare. Un dia, el pare, que sempre va atrafegat, ha de marxar per negocis durant uns dies i el noi haurà de passar una setmana sencera amb la seva cosina Mimi i el seu oncle Àguila al barri antic de Riga, Maskachka. Tan bon punt hi arriba, un ric home de negocis comença a excavar el parc central per transformar-lo i edificar-hi nous gratacels. En Jacob i la Mimi decideixen aturar el projecte.
La pel·lícula està recomanada a partir de sis anys.
Les entrades es poden descarregar gratuïtament fins als deu anys, i per 3 euros a partir d'onze anys, a aquest enllaç. Es pot descarregar material didàctic per treballar la temàtica de la projecció a aquest enllaç.
El Cinexic tornarà diumenge a Sant Fruitós amb «Jacob, Mimi i els gossos del barri»
La sessió serà a les 12 del migdia al Teatre Casal Cultural
ARA A PORTADA
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
-
El CAP Sagrada Família i l'institut Guillem Catà uneixen esforços contra la soledat no volguda Pere Fontanals
-
-
El turisme al Bages creix un 30,3% al juliol i consolida un estiu de rècord en viatgers i pernoctacions Pere Fontanals
Publicat el 04 de maig de 2023 a les 22:04
Actualitzat el 04 de maig de 2023 a les 22:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
-
Cultura i Mitjans
Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC
-
Cultura i Mitjans
La UPC Manresa combinarà ciència, robòtica i conscienciació climàtica a la Setmana de la Ciència
-
Cultura i Mitjans
El documental iranià «Put your soul on your hand and walk» triomfa al Festival Clam 2025
-
Cultura i Mitjans
Jordi Martínez estrena el videoclip de «Black Soul», ple d'energia i fusió musical
