Aquest dijous a les 7 de la tarda, la sala petita del Kursaal acollirà un recital de Mone Teruel i Albert Pladellorens en el marc del cicle El Club de la Cançó, un espectacle que els artistes van concebre per a un cafè-concert. Es tracta d'una actriu i un cantant, que a la vegada són mare i fill.
Mother and son va néixer de la proposta d'algú que coneixia molt bé les virtuts musicals tant de la Mone com del seu fill Albert, pianista de jazz. A partir d'aquella idea van escollir un repertori fet dels seus gustos en comú on hi tenen cabuda, entre altres estils, estàndards de jazz, cançó francesa, bossa-nova i fins i tot alguna cançó pròpia de la Mone. El resultat és una trobada emocional i musical entre mare i fill amb una fluida comunicació amb el públic.
El cost de l'entrada és de 15 euros.
El Club de la Cançó portarà dijous Mone Teruel i Albert Pladellorens al Kursaal
Cultura i Mitjans
Aquest recital fou concebut per a un cafè-concert, on prima la proximitat del públic
ARA A PORTADA
-
Societat El dia es fa de nit: Catalunya viu la totalitat de l'eclipsi amb emoció Arnau Urgell i Vidal | Neus Climent
-
Successos Manresa acumula almenys vuit robatoris en locals de restauració des del juny Pere Fontanals
-
-
Esports Laia Font afronta a Zagreb l'Europeu que obre el calendari cap al Mundial de Rotterdam Pere Fontanals
-
Esports El Kids&Us Manresa començarà la Lliga Endesa a Bilbao i debutarà al Nou Congost contra el Breogán Pere Fontanals
Publicat el
08 de novembre de 2021 a
les 18:40
Actualitzat el
08 de novembre de 2021 a les
20:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cardona recupera els orígens de la Festa Major en el cartell de l'edició del 2026
-
Cultura i Mitjans
Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós recupera peces del passat agrícola per preservar la memòria pagesa del municipi
-
Cultura i Mitjans
Memoria.cat publica el text i el vídeo de la recreació de la conferència sobre jazz d'Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Balsareny recordarà Pere Casaldàliga i Arcadi Oliveres en la sisena Pasqua dedicada al bisbe
-
Cultura i Mitjans L'Any Gaudí incorpora l'església de la Sagrada Família de la Bauma al programa oficial
