El Documental del Mes tanca l'any 2010 amb una xifra rècord: 34.021 espectadors, una quantitat que supera en més d'un 50% la registrada el 2009 (19.700 espectadors).
El rècord d'assistència del 2010 marca també un abans i un després en la història del projecte, que supera la frontera dels 100.000 espectadors acumulats després de 6 anys treballant per acostar el gènere documental als espectadors. Dels 124.187 espectadors acumulats des del 2005, un 57% han estat a Catalunya i un 68% en sales on El Documental del Mes es projecta en català.
Amb aquestes dades El Documental del Mes es consolida com una iniciativa única en tot l'Estat, oferint 12 documentals d'estrena l'any als espectadors de més de 60 sales a Catalunya, la resta de l'Estat, Argentina, Xile i l'Uruguai.
El Documental del mes passa dels 34.000 espectadors el 2010
Cultura i Mitjans
La quantitat suposa un increment de més del 50% respecte de 2009
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
Publicat el
22 de gener de 2011 a
les 16:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Castellcir estrena amb èxit la primera Trobada de Cultura Popular del Moianès
-
Cultura i Mitjans
La Seu de Manresa restaura el retaule del Sant Esperit, una de les grans joies del gòtic català
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major de Sant Joan de Vilatorrada tanca amb milers de participants i un gran ambient
-
Cultura i Mitjans
El 7 de Tapes i 7 de Vins torna al Bosquet de Sant Fruitós amb gastronomia i vins de proximitat
-
Cultura i Mitjans
El Festival Test portarà 14 microespectacles a Artés, Avinyó i Gironella en la seva 11a edició
-
Cultura i Mitjans
La Coral Escriny culminarà la temporada amb una gira i dos concerts a Viena
