El segon concert del Festival de Granera portarà al parc de la Galeria de l'Arola el grup vocal Dos x Quatre, aquest dissabte a partir de les 7 de la tarda. L'entrada és gratuïta però cal reserva prèvia de plaça per whatsapp al 627 56 30 44.
Dos x Quatre és una agrupació coral a capella, amb repertori molt variat de música antiga, gospel, swing i folklore popular. Està format per dos sopranos (Annabel Madueño i Iolanda López), dos contralts (Rosa Pera i Marta Condeminas), dos tenors (Xosé Manuel García i Jordi Carbonell), i dos baixos (Llorenç Mata i Ramon Pi).
El Festival de Granera oferirà el concert del grup vocal Dos x Quatre aquest dissabte
Oferiran un repertori molt variat de música antiga, gospel, swing i folklore popular
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juliol de 2021 a les 20:27
Actualitzat el 23 de juliol de 2021 a les 20:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Aleix Solernou guanya el Premi de Poesia Jove de Centelles amb un poema sobre la memòria de la guerra
-
Cultura i Mitjans Els altars amagats de Manresa: on són les capelles i capelletes que han sobreviscut al pas del temps
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura