Aquest proper dimecres, 11 d'octubre, la Sala Petita del Kursaal –dins de la programació del cicle Kilòmetre 0- acollirà en doble funció (a les 17h i a les 21h) la versió de L'hostal de la Glòria de Josep Maria de Sagarra, que oferirà el Grup Escènic Nostra Llar del Casal Parroquial del Poble Nou de Manresa. Les entrades per a totes dues funcions estan pràcticament exhaurides.
Aquest clàssic de Sagarra té com a protagonista la Glòria, que té un hostal per on passa gent de tota mena. L'Andreu, el seu marit, i la Roser, la seva germana, viuen amb ella i mantenen una aventura secreta. La distància cada vegada més evident entre la Glòria i el seu marit, i el patiment que ella sent per la infelicitat de la seva germana, ofeguen l'hostalera. Fins que un dia arriba al poble un nou jutge.
Aquesta versió de L'hostal de la Glòria es va estrenar el 31 de març al Casal Parroquial del Poble Nou de Manresa, amb una gran acollida i es va repetir els dies 1, 2 i 23 d'abril i 7 de maig, sempre amb les entrades exhaurides.
Les entrades per veure L'hostal de la Glòria tenen un preu de 10€ (6 euros amb Carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25 anys). Més informació a les taquilles, per telèfon (938723636) i per internet.
El Grup Escènic Nostra Llar interpretarà «L'hostal de la Glòria» dimecres al Kursaal
Cultura i Mitjans
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
Publicat el
09 d’octubre de 2017 a
les 14:51
Actualitzat el
09 d’octubre de 2017 a les
16:36
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Wilbur farà un salt mortal cap a l'autoestima amb «Fuego salvaje» al Teatre Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Narradones reivindicarà a Balsareny el paper invisible de les dones que tradueixen literatura
-
Cultura i Mitjans
Magalí Sare portarà al Kursaal de Manresa el seu viatge feminista sobre el matrimoni
-
Cultura i Mitjans
La Cobla Ciutat de Granollers interpretarà nou sardanes dissabte a la Plana de l'Om
-
Cultura i Mitjans
Cardona celebrarà diumenge la 33a Fira de la Llenega amb bolets, gastronomia i activitats
-
Cultura i Mitjans
Jaume Grandia presenta el llibre «Records i anècdotes de Sant Fruitós de Bages»
