La regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Navàs va organitzar, aquest passat dissabte 17 de desembre, l'acte d'entrega de premis del primer Concurs de Relats Breus de Navàs, que es va dur a terme a l'església de Palà de Torroella en el marc d'un concert solidari per a La Marató de TV3.
En l'acte, Genís Rovira, regidor de Cultura i membre del jurat –juntament amb Jordi Garriga, Anna Comellas i Nuri Artigas–, va expressar la seva satisfacció per "l'èxit incontestable de la primera edició del concurs, ja que s'han rebut 92 originals", i va afegir, a més, que s'havia aconseguit arribar més enllà "del Principat, rebent relats, també, del País Valencià".
Els premiats van ser el navassenc Xavier Mas Craviotto, que va endur-se el primer guardó (350€) amb l'obra "El do de la paraula"; el barceloní Artur Garcia Fusté, en qui va recaure el segon premi (200€) amb el relat "La comprensió i, finalment Marc Sabadi Brugués, que va guanyar el tercer premi (100€) amb l'escrit "El combat".
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
Publicat el
20 de desembre de 2016 a
les 09:41
Actualitzat el
20 de desembre de 2016 a les
09:43
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Nelson Calderón portarà Colòmbia a la Torre Lluvià amb contes de colibrís, jaguars i granotes
-
Cultura i Mitjans
«Mentida podrida» posarà a prova la veritat amb titelles dissabte al Teatre Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Wilbur farà un salt mortal cap a l'autoestima amb «Fuego salvaje» al Teatre Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Narradones reivindicarà a Balsareny el paper invisible de les dones que tradueixen literatura
-
Cultura i Mitjans
Magalí Sare portarà al Kursaal de Manresa el seu viatge feminista sobre el matrimoni
-
Cultura i Mitjans
La Cobla Ciutat de Granollers interpretarà nou sardanes dissabte a la Plana de l'Om
