La sala petita del Teatre Kursaal acollirà aquest dijous, 8 de febrer a les 21h, Dos familias, l'espectacle interpretat per Annabel Totusaus, Pau Sastre i Eudardo Telletxea que aborda el tema de l'acollida de menors i del drama que succeeix quan aquesta acollida acaba.
El Miquel ha recuperat les regnes de la seva vida i amb elles la custòdia del seu fill biològic. El nen, a qui gairebé no coneix i a qui va perdre només néixer pels seus problemes amb les drogues i l'alcohol, ha viscut fins ara amb la Cristina i el Marc, els pares d'acollida, que reben una dura estocada quan s'assabenten que el temps s'ha acabat i el nen ha de marxar de casa…
El Miquel li deu una vida sencera, una vida per davant. La Cristina i el Marc, la possibilitat de continuar amb la vida que han viscut junts fins ara. Dues vides diferents. Dos punts de vista diferents.
Un muntatge molt emotiu, dirigit per Sergio Arróspide amb text de José Pascual Abellán, que es va estrenar l'abril del 2016 a la Sala Trono de Tarragona i es va poder veure el passat mes d'octubre a la Sala Atrium de Barcelona amb gran èxit de crítica.
En acabar la funció hi haurà un col·loqui amb els intèrprets del muntatge, Annabel Totusaus, Pau Sastre i Eduardo Telletxea.
Les entrades per veure ‘Dos familias' tenen un preu de 15€ (12 euros amb Carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25 anys). Més informació a les taquilles, per telèfon (938723636) i per internet.
ARA A PORTADA
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
-
Societat El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris Pere Fontanals
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
Publicat el
06 de febrer de 2018 a
les 12:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Salvador de Guardiola prepara quatre dies de Festa Major amb música, teatre i tradició
-
Cultura i Mitjans
La música i l'èpica del setge de 1711 tornaran al Castell de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Una vuitantena d'actors preparen aquest estiu el muntatge participatiu d'«El retaule del flautista»
-
Cultura i Mitjans
Voilà! desembarca a Sant Fruitós amb tres dies de música i anuncia nous concerts a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Mig miler de persones converteixen el Pla de Lluna al Camí Ignasià en l'edició més multitudinària
-
Cultura i Mitjans
Navàs viurà vuit dies de Festa Major amb Els Catarres i una àmplia oferta popular
