La sala gran del Kursaal acollirà aquest dimarts, 10 de gener, a les 21h la conferència-espectacle Transforma't. Tu decideixes com millorar la teva salut, a càrrec del divulgador Xevi Verdaguer, conegut pels seus coneixements sobre medicina integrativa, psiconeuro-immonulogia i la seva visió holística de la salut.
Dia a dia patim diverses molèsties que tractem amb medicaments de manera individual: migranyes, dolors crònics, cansament, dolors menstruals, contractures, angoixa... Xevi Verdaguer, amb l'aval del Doctor Pere Gascón, ens mostrarà el punt de vista de la medicina integrativa. I si els diferents símptomes que tenim tinguessin una sola causa? Això reduiria tractaments i ens facilitaria la millora de la nostra salut. Xevi Verdaguer, com a divulgador de la Clínica Omega Zeta, ens donarà les eines necessàries per a entendre millor el nostre cos, poder paliar els diferents problemes de salut que patim i evitar que empitjorin en el futur.
Serà una hora i un quart en què Xevi Verdaguer explicarà què regula el nostre organisme i com, nosaltres mateixos, el podem regular i millorar. Una conferència innovadora en la qual el suport audiovisual serà un element clau.
Per més informació a les taquilles del teatre, per telèfon (93 8723636) i per internet. El preu de les entrades és de 16 euros.
El Kursaal acollirà dimarts una conferència-espectacle de Xevi Verdaguer
Durant una hora i quart, el divulgador oferirà una conferència-espectacle, produïda per El Terrat, per donar a conèixer les claus per millorar la nostra salut
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de gener de 2017 a les 12:46
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Aleix Solernou guanya el Premi de Poesia Jove de Centelles amb un poema sobre la memòria de la guerra
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures