La programació per a públic familiar d'Imagina't torna aquest dissabte amb l'espectacle Alma de la Cia LaBúTeatre. Serà a la sala petita del Teatre Kursaal a 2/4 de 6 de la tarda. Alma és un viatge poètic i sensorial a través de les quatre estacions de l'any, cada una amb una ànima pròpia que prendrà forma a través dels objectes i materials que s'anirà trobant la protagonista.
Alma és un espectacle per a la primera infància de petit format basat en el teatre d'objectes i el moviment. Els més petits gaudiran d'una proposta amb materials naturals, divertida i alhora poètica, que parla del pas del temps.
El preu de les entrades per veure Alma és de 8 euros i de 6 euros amb el Carnet Imagina't; i es poden comprar a les taquilles del Teatre Kursaal o per internet.
El proper espectacle de la programació d'Imagina't serà el dissabte 4 de març al Teatre Conservatori amb dues funcions d‘El lleó vergonyós de la Cia El Pot Petit que ja tenen pràcticament les entrades exhaurides.
El Kursaal acollirà dissabte l'espectacle «Alma» de LaBú Teatre, en el marc d'Imagina't
L'espectacle, recomanat a partir de 2 anys, proposa un viatge sensorial a través de les estacions de l'any
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de febrer de 2023 a les 19:30
Actualitzat el 24 de febrer de 2023 a les 10:35
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Súria rep amb il·lusió els Reis d'Orient en una Cavalcada espectacular i vistosa
-
Cultura i Mitjans
Els Reis d'Orient arriben a Santpedor amb una cavalcada renovada
-
Cultura i Mitjans
Manresa rep el príncep Assuan i les llargues cues per lliurar la carta als Reis
-
Cultura i Mitjans
Cap d'Any festiu a Sant Fruitós amb activitats familiars i música en directe al pavelló
-
Cultura i Mitjans
Ràdio Santpedor estrena «La Tarda», un magazín mensual per recuperar la ràdio local
-
Cultura i Mitjans
El Teatre del Foment Cultural de Súria celebra el seu centenari coincidint amb Els Pastorets
