La sala gran del teatre Kursaal acollirà aquest dijous, 6 de juliol a les 8 del vespre la segona edició de la Nit de Musikaals, un espectacle que en aquesta ocasió tindrà com a protagonistes els musicals de Disney, i que interpretaran actors i actrius de la comarca. La cantant Gisela serà l'artista convidada, qui ha estat la veu de moltes cançons de les principals pel·lícules de Walt Disney Pictures. En aquest moment ja hi ha gairebé 600 entrades venudes.
Aquesta segona edició de la Nit de Musikaals comptarà amb cardoní Dídac Flores com a director musical, amb David Pintó com a director d'escena i Sílvia Sanfeliu com a ajudant de direcció. Un muntatge amb músics en directe que serà interpretat per actors i actrius que s'han format al Bages, alguns dels quals ja s'han fet un lloc dins l'escena nacional dels musical i d'altres estan iniciant el camí. Hi seran les manresanes Gina Gonfaus i Clara Badia -que ja hi van ser en la primera edició-, Bernat Barat (Cardona), Pedro Da Costa (Sant Fruitós), Júlia Garrido (Santpedor), Aina Serra (Manresa) i Ferran Valdívia (Castellbell i el Vilar).
La Nit de MusiKaals va néixer de la idea de Jan Buixaderas, Clara Badia i Gina Gonfaus, que va recollir el Kursaal i es va materialitzar en la primera edició de l'espectacle De Broadway al Kursaal, que va incloure fragments dels musicals Wicked, West Side Story, Sweeney Tod o Into the woods, entre molts d'altres.
Les entrades per assistir a la Nit de MusiKaals tenen un preu de 15 euros (12 euros majors de 65 anys i Carnet Galliner i 10 euros menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal o per internet.
El Kursaal dedicarà dijous la segona «Nit de MusiKaals» a Disney
Sota la direcció musical de Dídac Flores, hi prendran part la cantant Gisela, a més a més d'artistes locals
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juliol de 2023 a
les 21:01
Actualitzat el
04 de juliol de 2023 a les
21:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Sant Jordi participatiu
-
Cultura i Mitjans
El Baxi Manresa s'uneix a la festivitat de Sant Jordi d'una forma molt original
-
Cultura i Mitjans
Carles Riera presenta a Manresa el poemari «El dia es lleva, la tarda es colga»
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós viu un Sant Jordi participatiu amb contes al carrer i autors locals
-
Cultura i Mitjans
El CAE presenta el dossier «Aprendre jugant» per fer dels jocs de taula una eina educativa
-
Cultura i Mitjans
Inspira Teatre porta a Artés l'espectacle per a infants «Nallar» aquest diumenge
