El Kursaal oferirà divendres una promoció especial d'un dia, coincidint amb l'inici de la temporada de rebaixes. Així, de 6 a 9 del vespre de divendres dia 7 de gener, totes les persones que vagin a les taquilles del Kursaal i vulguin comprar entrades per la funció del musical "Hoy no me puedo levantar" del diumenge dia 23 de gener a 2/4 de 10 del vespre ho podran fer al preu de 35€ (l'entrada a preu normal és de 52 euros).
Cal recordar que el musical "Hoy no me puedo levantar" es podrà veure al Kursaal en 7 funcions: el dijous dia 20 de gener a les 9 del vespre, divendres i dissabte, 21 i 22 de gener, a les 18 h i a les 22:30 h, i diumenge, a les 17 h i a les 21:30 h.
Les entrades es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per telèfon (93 8723636) i per Internet (www.kursaal.cat). Les entrades costen 52 euros, 48 euros amb el carnet del Galliner.
Fins ara ja s'han venut més de 3.500 entrades per a les 7 funcions d'aquest primer gran musical que acullirà aquest gener el teatre Kursaal de Manresa.
El musical que recopila la trajectòria del mític grup de pop Mecano, i que ja han vist més de 2 milions de persones compta amb un total de 35 artistes dalt de l'escenari, entre ballarins, músics i actors. "Hoy no me puedo levantar", que fins el 9 de gener es pot veure al teatre Tívoli de Barcelona. Un cop acabades les funcions a Barcelona, "HNMPL" farà una gira catalana que començarà justament per la capital del Bages. Després de Manresa, el febrer el musical passarà per Lleida i Viladecans.
El Kursaal també està de rebaixes
Aquest divendres, de 6 a 9 del vespre, es podran comprar només a les taquilles del Kursaal entrades del musical "Hoy no me puedo levantar" a 35 euros per la funció del diumenge 23 de gener a 2/4 de 10 del vespre
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de gener de 2011 a
les 18:32
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal suma 53 adhesions a la campanya per reforçar el català al comerç
-
Cultura i Mitjans
Les biblioteques impulsen un taller per recuperar la memòria de la Manresa d'abans
-
Cultura i Mitjans
Joan Maria Rigat i Júlia Fons triomfen en un Premi Joan Vilanova molt participat
-
Cultura i Mitjans
La manresana Estel Blay comandarà la missió Hypatia III en una simulació marciana a l'Àrtic
-
Cultura i Mitjans
Òmnium organitza una ruta literària per descobrir la Mequinensa de Jesús Moncada
-
Cultura i Mitjans
Manel Camp i Carles Cases s'uniran per primer cop a l'escenari amb «Pianant» per la Llum
