La sala gran del teatre Kursaal acollirà aquest diumenge a les 6 de la tarda la interpretació d'El Messies d'Albert Guinovart, un concert de celebració amb la participació del Cor Jove Amics de la Unió, Cor de Cambra de Granollers i Veus - Cor Infantil dels Amics de la Unió; a més a més de l'Orquestra de Cambra de Granollers.
Es tracta d'una composició creada amb motiu de la celebració del 25è aniversari de l'Escola de Música Amics de la Unió de Granollers que es va estrenar el 24 d'abril passat a la capital del Vallès Oriental. Una obra monumental amb música d'Albert Guinovart i textos del manresà David Pintó.
Tot i tenir el de Händel com a referent, aquest Messies no té un component religiós sinó al·legòric, abstracte, de reflexió i punt de trobada per a tota la humanitat. A través d'un ventall exquisit de textos poètics, en aquest concert es toquen temes universals, actuals i ben propers a la nostra realitat quotidiana. Guinovart els ha bastit amb una música brillant i alhora íntima, escrita per a una orquestra ben nodrida, però amb un inequívoc protagonisme de les veus i els cors, que ens faran de guies en aquest viatge emocionant: la música com a sortilegi i profecia del canvi i la salvació que tots estem esperant. Com a solistes hi haurà la soprano Núria Vilà i el baríton Toni Marsol.
Les entrades per al concert de diumenge tenen un preu de 20 euros (per majors de 65 anys, Carnet Galliner i escoles de música per 18 euros i menors de 30 anys per 15 euros). Es poden comprar a les taquilles del teatre (matins d'11 h a 13 h i tardes de 18 h a 20 h) i també per internet.
[noticia]103680[/noticia]
«El Messies d'Albert Guinovart» arribarà diumenge a la sala gran del Kursaal
Cultura i Mitjans
El concert comptarà amb la participació de l'Orquestra de Cambra de Granollers, Veus - Cor Infantil, Cor Jove i Cor de Cambra de la Societat Coral Amics de la Unió
ARA A PORTADA
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Societat ERC reclama una inspecció urgent a la residència de Sant Fruitós per la crisi de climatització Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
Publicat el
02 de juny de 2022 a
les 16:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Tomacada de Sant Fruitós reivindicarà dissabte el tomàquet local
-
Cultura i Mitjans
Sant Cugat del Racó celebrarà dissabte la seva Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Castelltallat es prepara per viure un eclipsi solar històric amb un ampli programa astronòmic
-
Cultura i Mitjans
Maria del Mar Bonet tancarà dissabte la tercera edició de Les Nits de la Duquessa de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Santpedor celebrarà la Festa de Santa Anna amb el Club de Tennis com a nou abanderat
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat entra als dies centrals d'una Festa Major plena de música i tradició
