La sala petita del Teatre Kursaal de Manresa tornarà a acollir a partir del proper dimecres, 27 de desembre, El meu primer Nadal al Kursaal, la producció del Servei Educatiu que arriba a la dotzena edició i que ja s'ha convertit en un clàssic del període nadalenc a Manresa. Aquest any s'oferiran un total de quinze funcions de l'espectacle, el mateix nombre que l'any passat i amb el qual ja es va batre el rècord. L'estrena serà el dimecres 27 de desembre a les 18.30 h; i entre el 28 i el 30 de desembre i el 2 i el 4 de gener amb funcions a les 16.30h i 18.30h; i els dies 30 de desembre i 4 de gener, també a les 12h. En aquests moments ja només queden entrades disponibles per aquestes dues funcions matinals; la resta de sessions ja tenen les entrades exhaurides.
El meu primer Nadal al Kursaal és un espectacle del Servei Educatiu del teatre que té com a protagonistes el Jan i la Júlia, els dos germans que ja han compartit amb molts infants un dia de la seva vida amb El meu primer Kursaal, La llegenda de Sant Jordi, Jan i Júlia: benvinguda nanny! i Jan i Júlia: let's go camping. En aquesta ocasió, conviden els nens i nenes a viure la màgia del Nadal. Tots plegats cantarem cançons de Nadal, i no hi faltaran el tió, els Reis d'Orient, el pessebre, l'arbre de Nadal... i moltes sorpreses més.
Els dos personatges protagonistes -els dels germans Jan i Júlia-, els representaran l'actor de Premià Max Navarro i l'actriu de Monistrol de Montserrat Núria Masip, els mateixos intèrprets que en l'edició anterior.
L'espectacle -adreçat a nens i nenes de 2 a 6 anys- compta amb música en directe amb una banda formada per David Sisó al piano, Ernest Larroya a la bateria i Alexis Cabrillana, al baix. El text de l'espectacle és de Cristina Gonzàlez Alsina i està dirigida per Sílvia Sanfeliu.
Les entrades per a l'espectacle es poden comprar a la web del Kursaal i a les taquilles del teatre al preu de 12 euros (10 per als menors de 12 anys).
[superfillagrantema]1706[/superfillagrantema]
«El meu primer Nadal al Kursaal» tornarà a la sala petita amb quinze funcions
Cultura i Mitjans
Es representarà del 27 al 30 de desembre i del 2 al 4 de gener
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
-
Contingut patrocinat La Fira Mediterrània de Manresa ja batega al ritme de l'arrel i la participació Redacció
-
Cultura i Mitjans Els Brodas Bros fusionen la dansa urbana amb la cultura popular a la Fira Mediterrània ACN
-
-
Contingut patrocinat Un estudi presentat a la Fira Mediterrània reclama més suport municipal a la creació cultural Pere Fontanals
Publicat el
21 de desembre de 2023 a
les 18:48
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Unes 300 persones descobreixen el Castell de Castellar en el primer aplec de Patrimoni Obert
-
Cultura i Mitjans
Viladordis exhaureix en menys d'una setmana les places de la segona edició de l'Escape Town
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós reactiva els espectacles familiars amb «Womagis, el mag de les paraules»
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós posa nom a dos nous vials i recupera un renom de la memòria popular
-
Cultura i Mitjans
L'Embarrats de Sant Joan anul·la la Trobada de Gegants i canvia d'espai la cloenda per la pluja
-
Cultura i Mitjans
«Bolangera llarga», de l'Esbart Maragall, s'endú el Premi Delfí Colomé de dansa popular
