El proper dimarts, 12 de febrer, a les 9 del vespre, el músic canadenc Eric Chenaux pujarà a l'escenari de l'espai de gastronomia i cultura d'Arrel (Sobrerroca, 38, Manresa) per oferir el concert de presentació del seu quart disc en solitari, "Guitar & voice". El concert de Chenaux al D'Arrel obre la programació d'enguany de Raons de pes.
Chenaux és un artista de prestigi a diversos circuits musicals internacionals, per la seva trajectòria en solitari, i també pel fet que és col·laborador habitual de Sandro Perri i membre del reputadíssim segell indie Constellation (Godspeed You! Black Emperor, Vic Chesnutt, Tindersticks, A silver mount Zion…). Chenaux va ser escollit per tancar l'edició d'enguany del festival Tanned Tin. Des que, fa 6 anys, va editar el seu primer treball en solitari, la seva carrera s'ha caracteritzat per buscar nous horitzons creatius, a través d'extravagàncies musicals, però alhora d'una gran maduresa i serenitat. En algun punt entre la "chanson", el jazz i un particular estil a la guitarra i una veu sedosa.
A Manresa, presentarà "Guitar & voice", el seu quart treball en solitari, i oferirà un repàs extens al repertori dels seus tres anteriors treballs.
Obrirà la nit amb un breu set acústic "Death Valley" Devils, el projecte de l'aragonès Carlos Taberna que s'ha fet un nom en l'escena independent peninsular gràcies a cançons com "So far from home" o "Rainy morning". Cançons envellides en barrils i inspirades en paisatges desèrtics, tan urbans com naturals.
Així mateix amb aquest concert, Raons de pes incorpora per primer cop D'Arrel (C/ Sobrerroca, 38) al seu cicle d'activitats. Una col·laboració que de ben segur tindrà continuïtat.
El músic canadenc Eric Chenaux serà dimarts al d'Arrel
Presentarà el seu quart àlbum en solidari, "Guitar & Voice"
ARA A PORTADA
-
Un treballador demanda l'Ajuntament de Manresa per vulneració del dret fonamental de vaga Pere Fontanals
-
-
-
El Campi qui Jugui celebrarà 40 anys amb més espais familiars, memòria històrica i activitats noves Pere Fontanals
-
Junts acusa Marc Aloy i ERC d'incoherència per abstenir-se en la reforma contra la multireincidència Redacció
Publicat el 10 de febrer de 2013 a les 15:51
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Las Vegas tanca el mil·lenari de Montserrat amb una mostra pictòrica d'artistes catalans
-
Cultura i Mitjans
«Bon dia, Catalunya Central» dedica un especial a La Marató contra el càncer aquest diumenge
-
Cultura i Mitjans
Manresa prepara una gran fira per impulsar la literatura infantil i juvenil
-
Cultura i Mitjans
Comas-Arnal, Guillamon i Soldado, finalistes del XXVI Premi Joaquim Amat-Piniella 2026
-
Cultura i Mitjans
Montserrat clou el Mil·lenari amb un gran acte litúrgic a la basílica
-
Cultura i Mitjans
Montserrat clou la celebració del mil·lenari amb un balanç de 1.300 activitats i més de 600.000 visitants
