El prestigiós pianista Daniel Ligorio farà un curs el juliol a Moià

Està obert a alumnes de nivell mig i superior

Publicat el 24 de maig de 2014 a les 17:56
Per segon any, dins el Festival i paral·lelament al Curs Internacional d'Orquestra, les Joventuts Musicals de Moià organitzen de nou el curs de piano impartit pel prestigiós pianista Daniel Ligorio. El curs, que tindrà lloc de l'11al 19 de juliol, està obert a alumnes de nivell mig i superior.
 
Els alumnes rebran classes individualitzades i de grup, i també de música de cambra, treballant les peces amb els alumnes més avantatjats de l'orquestra. Les classes s'impartiran a l'Auditori de Sant Josep de Moià en horari de matí i tarda. Els alumnes que ho desitgin es podran allotjar a la casa de colònies EL Molí Nou, una masia situada als afores de Moià, en un indret de vegetació idíl·lica.
 
Hi haurà un concert final d'alumes i, a més, els inscrits podran fer música de cambra amb la resta d'alumnes inscrits al curs d'orquestra en un escenari habilitat a tal propòsit.
 
Preus d'inscripció:
  • sense allotjament: 50€ inscripció +140€ matrícula
  • amb allotjament (9 nits) i pensió completa: 50€ inscripció +290€ matrícula
  • curs amb mitja pensió: 50€ inscripció +210€ matrícula
 
Per formalitzar la inscripció cal omplir aquest formulari i ingressar l'import de la modalitat triada al número de compte de Joventuts Musicals de Moià de 'La Caixa' 2100 3979 64 0200063897 fent constar el nom de l'alumne a l'ingrés.
 
Les places són limitades i se seguirà l'ordre d'inscripció. Termini màxim per fer la inscripció: 15 de juny. 50 euros reserva de plaça. Pagament de la resta del curs: 30 de juny.