Després de la reeixida estrena el passat 19 de gener a TV3, el programa El Llop tornarà aquest dimecres a les 22.05h. I ho farà amb el Kursaal de Manresa com un dels escenaris principals.
El Llop, dirigit i liderat per Àngel Llàcer, té com a principal objectiu trobar els millors actors i actrius amateurs de Catalunya per representar l'obra Terra Baixa. Es tracta d'un format a cavall entre el concurs, el reality i la divulgació cultural que pretén reivindicar i dignificar el teatre amateur català.
En aquest sentit, a El Llop l'espectador descobrirà com es crea una representació teatral des de zero i serà testimoni de totes les fases tècniques i artístiques necessàries fins a representar l'espectacle. Amb l'entreteniment com a punt de partida, Llàcer i el seu equip han voltat per Catalunya per formar la companyia i viure tot el procés d'assajos fins al dia de l'estrena. En el capítol que s'emetrà aquest dimecres les ciutats protagonistes seran Manresa i Olot.
Un cop s'hagi emès el programa, s'engegarà una gira per Catalunya per representar el muntatge als principals teatres del país, amb totes les característiques d'una producció escènica professional.
El segon capítol d'«El Llop» de TV3 emetrà dimecres els càstings fets a Manresa
El programa, liderat per Àngel Llàcer, té com a objectiu trobar els millors actors i actrius amateurs per representar l'obra "Terra Baixa"
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de gener de 2022 a les 23:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Focus Positiu tanca la tercera edició amb 271 fotos i consolida el projecte al Bages
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat estrena una guia literària amb textos inspirats en la vila
-
Cultura i Mitjans
Manresa tanca un Nadal multitudinari amb més de 10.000 persones a la Cavalcada
-
Cultura i Mitjans
Laura Fa obrirà el 2026 del cicle Pessics de Vida amb una conversa al Casino de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Jo Jet i Maria Ribot revisiten el «Rossinyol» tradicional amb un nou senzill de comiat
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós crea un concurs de músics per promoure talent amb premis de fins a 500 euros
