El Passeig de Manresa tornarà a acollir, el proper dijous 26 de juliol, el sopar-concert amb actuació de l'Orfeó Manresà. Un acte que se celebra per tercer any consecutiu amb la voluntat de convertir-se en una cita ineludible per als amants de la música i la gastronomia. Es tracta d'un sopar al restaurant Passeig en què els plats van alternant-se amb la intepretació de peces musicals escollides especialment per acompanyar el menú. La part gastronòmica es complementa amb un maridatge amb cervesa Damm Inedit.
El menú que se servirà en el concert d'enguany començarà amb un pica-pica de cruixent de verdures, arròs salvatge i sticks de fruits secs. A continuació se serviran unes tapes d'albergínia blanca i poma verda, oli de gingebre i pinyons amb amanida de llimona; i bacallà confitat al romaní. El primer plat serà un got de cua de bou amb parmentier de patata a la vainilla i, el segon, una sarsuela. El sopar s'acabarà amb unes postres a base de mousse de mató inèdit (mar i muntanya) i gormanderies amb el cafè.
L'Orfeó, per la seva banda, interpretarà peces clàssiques i populars, d'autors com Mozart, Henri Mancini o Enric Morera. Les reserves per al sopar-concert, que té un preu de 30 euros, poden fer-se ja al telèfon 93 876 91 61 o bé al correu electrònic info@quinpasseig.com.
El sopar del Passeig amb l'Orfeó Manresà es farà el 26 de juliol
Aquest acte, que uneix música i gastronomia, ja s'ha convertit en una de les cites principals de l'estiu a la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juliol de 2012 a les 19:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els Carlins convoca la quarta edició del Premi Jove de Microteatre
-
Cultura i Mitjans Santpedor estrena el Bou Brufadet, una nova bèstia festiva per als més petits
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet viu un rècord històric de participació al Ball de Gitanes
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major