El sorteig d'entrades dobles per anar a veure María Pagés al Kursaal van donar com a guanyadors Eva Quirante i Xavier Ignasi Morros, tots dos de Manresa. Els guanyadors de les entrades dobles per anar a la Festa dels 60s a Stroika també són manresans: Daniela Agüero i Marta Sixto.
El proper sorteig d'entrades dobles pel Kursaal és per a gaudir de Tomeu Penya. Ja pots participar en el sorteig des d'aquí. El proper sorteig per Stroika és per a gaudir amb Manel Camp Quartet. Estigueu atents: a partir de dilluns ja hi podreu participar.
El sorteig deixa les entrades dobles de Kursaal i Stroika a Manresa
Eva Quirante i Xavier Ignasi Morros guanyen les entrades dobles per gaudir de María Pagés, i Daniela Agüero i Marta Sixto han anat a la Festa dels 60s
ARA A PORTADA
-
Un centenar llarg d'activistes de la PAHC acampen a Sant Domènec per exigir l'expropiació del Bloc 8 Pere Fontanals
-
Irrompen a Solvia de Barcelona per exigir l'aturada dels desnonaments al Bloc 8 de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
L'arxivament de la denúncia sobre l'escorxador de Moià sacseja la consulta del polígon del Prat Pere Fontanals
Publicat el
05 de febrer de 2011 a
les 14:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca de Santpedor impulsa la lectura entre infants de 0 a 6 anys amb un programa específic
-
Cultura i Mitjans
Els Tirallongues de Manresa avancen el calendari d'actuacions previstes per al 2026
-
Cultura i Mitjans
El Museu de la Mineria de Súria incorpora una fotografia històrica dels anys vint
-
Cultura i Mitjans
El concurs de fotografia «Manresa i el seu entorn natural» obre la convocatòria
-
Cultura i Mitjans
La visita patrimonial de Sant Sebastià posa en valor el llegat vital de Magí Fàbrega a Cererols
-
Cultura i Mitjans
Impulsen una recollida de signatures perquè Joan Morros rebi la Creu de Sant Jordi
