El teatre Conservatori acollirà aquest Estat decepció de Carla Torras, una comèdia produïda per la Sala Flyard i que arriba a Manresa aquest divendres 31 de gener, a 2/4 de 9 del vespre. Es tracta d'un muntatge que contribueix a través de la sàtira, a denunciar la corrupció en tots els àmbits: els tribunals de justícia, la política i les forces de seguretat. Amb una banda sonora potent, escenes amb aires de videoclip i girs lingüístics molt divertits, evoca en molts moments fets ocorreguts recentment al nostre país.
Nit d'aldarulls al centre de la ciutat. Dues detingudes. Una d'elles emparentada amb una figura rellevant del poder judicial. L'altra, no. Una sortirà ràpidament de l'ensurt i veurà com s'esborren els rastres de la seva presència al lloc dels fets. L'altra, no.
La lluita de dues forces: la defensa dels ideals versus les obligacions a què ens lliguen determinats pactes. Un pols que acabarà explotant a la cara de tots els implicats i potser també a la dels espectadors.
Les entrades per veure Estat decepció tenen un preu de 15 euros (12€ majors de 65 anys i Carnet Galliner i 6€ menors de 25 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal, i per internet.
El teatre Conservatori acollirà divendres «Estat decepció», una producció de la Sala Flyard
Cultura i Mitjans
A través de la sàtira, el muntatge, escrit i dirigit per Carla Torras, vol denunciar la corrupció, tant present en la societat actual
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
Publicat el
29 de gener de 2020 a
les 20:09
Actualitzat el
29 de gener de 2020 a les
20:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Artés celebrarà una nova audició de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sis anys sense Lluís Calderer: 16 vídeos recuperen una entrevista sobre la seva trajectòria cívica i cultural
-
Cultura i Mitjans
L'itinerari del Camí Oliba per Viladordis protagonitzarà la nova caminada Bages-Geoparc
-
Cultura i Mitjans
L'Orfeó Manresà celebrarà 125 anys d'història amb una vintena d'actes i un gran espectacle final
-
Cultura i Mitjans
Voilà al Cobert torna a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música i gastronomia
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Sant Miquel tornarà a omplir Santpedor d'activitats populars, cultura i productes ecològics
