Gairebé una vintena d'artistes de Manresa i del Bages (entre actors, ballarins, dramaturgs, directors i músics), participaran a la 3a edició de Cop d'Ull-Microteatre, que començarà demà dijous 5 de setembre, i per primer cop, tindrà lloc a l'interior de l'emblemàtic teatre Conservatori. Durant tres dies es podran veure 4 muntatges inèdits que es podran veure en format circuit entre les 18h i les 20h, en 5 passis que començaran cada mitja hora. Després d'una benvinguda que farà Anna Selga a la platea del Conservatori, el circuit continuarà amb la peça de teatre musical Lamarr, les peces de teatre de text Pel seu propi peu i Melodia de l'oblit i la peça de gest-dansa Les germanes Ortloff.
Aquesta serà la tercera vegada que, després de la Festa Major de Manresa, s'organitza el microteatre A cop d'ull, que en les edicions passades va ocupar diversos racons del teatre Kursaal sempre amb una molt bona acollida. Enguany les peces de microteatre, pensades per a un públic reduït d'unes 15 persones per sessió han fet les seves creacions a partir de la proposta: De quin peu calces?.
En aquesta edició prendran part al Microteatre, coordinada per Sílvia Sanfeliu, Alba Aloy i Albert Ruiz, una vintena d'artistes de casa. A més de la benvinguda a càrrec d'Anna Selga, en la peça Lamarr hi intervenen Sílvia Sanfeliu (text), Xavier Mestres (música), Marc Borrós (espai escènic), David Pintó (direcció) i Anna Mateo i Xavier Mestres (intèrprets), a Pel seu propi peu Mar Casas (text), Pep Garcia-Pascual (direcció), Iris Arisa, Mar Casas i Magda Puig (intèrprets) amb la col·laboració de Mireia Cirera; en Melodia de l'oblit Ada Andrés (text), Jordi Figueras (direcció), JL Mediavilla i Alba Arisa (música), Marialba Esquius i Alícia Puertas i al microespectacle Les germanes Ortloff Marc-Antoine Picard (direcció), Laia Oliveras, Nàdia Pesarrodona i Rat Serra (intèrprets).
Les entrades per assistir a Microteatre es poden comprar a les taquilles del Teatre Kursaal i per internet; i els dies del Microteatre una hora abans a la taquilla del Conservatori. El preu del circuit per veure les quatre peces de microteatre té un preu de 20€.
El Teatre Conservatori acull fins dissabte la 3a edició del Festival Cop d'ull-Microteatre
Gairebé una vintena d'artistes del Bages participen als quatre microespectacles que es representaran a quatre espais diferents del teatre
ARA A PORTADA
-
La Fira de l'Aixada renova els itineraris del Rei i el Bisbe i s'expandeix pel Centre Històric Pere Fontanals
-
La presa de possessió del regidor d'Aliança Catalana a Santpedor acaba amb un detingut Pere Fontanals
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
-
Publicat el
04 de setembre de 2019 a
les 19:22
Actualitzat el
04 de setembre de 2019 a les
19:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal suma 53 adhesions a la campanya per reforçar el català al comerç
-
Cultura i Mitjans
Les biblioteques impulsen un taller per recuperar la memòria de la Manresa d'abans
-
Cultura i Mitjans
Joan Maria Rigat i Júlia Fons triomfen en un Premi Joan Vilanova molt participat
-
Cultura i Mitjans
La manresana Estel Blay comandarà la missió Hypatia III en una simulació marciana a l'Àrtic
-
Cultura i Mitjans
Òmnium organitza una ruta literària per descobrir la Mequinensa de Jesús Moncada
-
Cultura i Mitjans
Manel Camp i Carles Cases s'uniran per primer cop a l'escenari amb «Pianant» per la Llum
