El teatre Conservatori de Manresa acollirà aquest dissabte a les 8 del vespre un concert de la Ludwig Band, un grup nascut a Espolla (Alt Empordà) a finals del 2017 i que fa poques setmanes van guanyar el premi Cerverí 2022 a la millor lletra de cançó en català amb S'ha mort l'home més vell d'Espolla.
La Ludwig Band sona folk, pop, rock... amb heptasíl·labs que parlen de la vida i rimen assonants. Temes potser quotidians, potser no tant, amb girs inesperats i secrets que es descobreixen amb l'escolta.
El 2021 van arribar amb una nova referència sota el braç titulada La mateixa sort, el seu segon LP que han gravat en temps rècord i a causa de la impossibilitat de girar l'anterior disc per la pandèmia. Aquest treball és la consolidació del so del grup en l'escena catalana i és que en època de bits i autotunes la Ludwig Band és com una banda de les d'abans.
Les entrades per veure la Ludwig Band tenen un preu de 15 euros (12 euros per a majors de 65 anys, menors de 30 anys i escoles de música i 6 euros amb Carnet Galliner) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
[noticia]105728[/noticia]
El teatre Conservatori de Manresa acollirà dissabte en concert de la Ludwig Band
Cultura i Mitjans
El concert d'aquesta banda d'Espolla s'inclou dins del cicle d'Arrel
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
13 d’octubre de 2022 a
les 18:43
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Principal de la Bisbal protagonitza una matinal sardanista a Callús aquest diumenge
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada s'immergeix en els aiguats de 1907 amb la 14a edició d'Embarrats
-
Cultura i Mitjans
Txema Rico i Manel Solé reparteixen abstracció i figuració pels centres cívics de Manresa
-
Cultura i Mitjans
FeMBlues recupera l'escena del blues a Manresa amb set concerts fins a l'abril de 2027
-
Cultura i Mitjans
«Tarsius» posa veu al suïcidi juvenil i obre un debat amb professionals de la salut
-
Cultura i Mitjans
Tot a punt per a la 29a Mediterrània que posarà l'accent en la participació a la cultura popular
