El proper 5 de març se celebrarà la 9a edició del ja tradicional maridatge de vins i gastronomia al teatre municipal de Palà de Torroella (Navàs). Enguany, el menjar anirà a càrrec de la prestigiosa Escola d'Hoteleria Joviat de Manresa, i la tria dels vins que maridaran l'àpat, tots de Navàs, la farà Joan Soler, enòleg i president de la DO Pla de Bages. L'acte el conduirà l'enòlogia Sara Pérez, amb la participació d'Anna Rubio, regidora de Turisme.
Els tiquets per poder assistir al maridatge ja estan a la venda (25 euros/persona) i es poden comprar presencialment a l'OAC de l'Ajuntament de Navàs o bé per telèfon al 93 839 00 22. També està previst un bus per anar-hi pel mòdic preu de 5 euros per persona.
El Maridatge forma part de la Mostra de Vins del Municipi de Navàs que se celebrarà el proper diumenge 8 de març a Castelladral, juntament amb la històrica Festa de l'Arròs, que arriba a la 37a edició. La diada començarà a les 8 del matí, amb la caminada popular fins el Castell de Solivella; a les 9:30h, hi haurà un tast de vins de la varietat Mandó, a càrrec de Josep Maria Claret, del Celler Collbaix. A les 11 s'iniciarà la Fira agroalimentària i artesana i la 9a Mostra de vins del municipi de Navàs, amb servei de bar, castell inflable per la mainada i exhibició de drons de competició amb Kdrones. A les 12h, ball folk amb la Diatònica i a les 14h, l'arrossada. Tot els actes es celebraran al Pla de les Alzines.
El terme de Navàs ja té a punt una nova edició del seu Maridatge i Mostra de Vins
E maridatge tindrà lloc el 5 de març a Palà de Torroella i la mostra el dia 8 a Castelladral
ARA A PORTADA
-
-
-
Una baralla al Guardiolenca - Balsareny de Tercera acaba als jutjats per diverses agressions Pere Fontanals
-
El pàrquing de la nova Delegació del Govern requerirà microvoladures amb última tecnologia Pere Fontanals
-
Junts reclama un pla de relleu generacional del comerç i carrega contra la gestió municipal Redacció
Publicat el 22 de febrer de 2020 a les 20:42
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Nadal i Entitats omple de vida el centre de Súria i reparteix els premis nadalencs
-
Cultura i Mitjans
La Diputació lliura a Sant Mateu de Bages el projecte per millorar l'accés al castell de Coaner
-
Cultura i Mitjans
Fem Manresa vol blindar el català a contractes i subvencions municipals de l'Ajuntament
-
Cultura i Mitjans
Joan Morros rebrà aquest dimarts la Medalla de la Ciutat al Mèrit Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Aleix Solernou guanya el Premi Gabriel Ferrater amb un poemari sobre la guerra a Gaza
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós inaugura la mostra «Biblioteca d'artistes» amb obres d'usuaris d'Ampans
