Des d'aquest dimarts i fins el proper divendres 29 de setembre, la sala d'exposicions del centre cívic Selves i Carner acollirà una mostra dels treballs duts a terme per les alumnes del taller de manualitats i arts aplicades de l'Associació de Veïns de la Barriada Saldes-Plaça Catalunya.
L'exposició, que es podrà visitar de dilluns a divendres de quatre de la tarda a nou del vespre, compta amb una vintena de treballs de diferents tipologies plàstiques.
Els alumnes del taller de manualitats de l'AVV Plaça Catalunya exposaran al Selves i Carner
Les obres es podran veure fins el 29 de setembre
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de setembre de 2017 a les 10:30
Actualitzat el 19 de setembre de 2017 a les 10:31
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa