Aquest dissabte 18 de maig, a partir de 2/4 de 7 de la tarda, .manresa (punt Manresa) organitza una segona ballada de sardanes a la ciutat, una ballada que forma part del nou programa de ballades a la ciutat de Manresa.
En aquesta ocasió, l'organització ha convidat el grup de caramellaires del Pont Llarg que cantarà i ballarà caramelles. Tot seguit, el programa enganxarà caramelles i sardanes, caramellaires i cobla, al cantar la sardana La Puntaire, que serà oberta a tots els cantaires que s'hi vulguin sumar a mode de germanor.
La sardana La Puntaire és una peça habitual en cantades de caramelles i, com sol passar amb les cançons popular, no està del tot clara l'autoria de la seva lletra ni de la seva música. La ballada comptarà amb la interpretació de la cobla de Camps.
En aquest cas, la ballada coincideix i forma part de la Fira Expobages. I se celebra a la plaça de les Oques, ben a prop del Passeig, seguint amb la intenció d'apropar la sardana a la gent.
Els caramellaires del Pont Llarg, convidats a la segona ballada de sardanes de .manresa
La ballada tindrà lloc dissabte a partir 2/4 de 7 de la tarda a la plaça de les Oques
ARA A PORTADA
-
L'Alternativa torna més viva que mai: «Quan defensem la nostra festa, defensem un món vivible per a tothom» Pere Fontanals
-
-
Txell Ferré considera que la bona química va ser clau en l'èxit als campionats del món de Singapur Xavier Sucarrats
-
-
El lladre de l'organista no s'atura: detingut per cinc robatoris en cotxes i una estafa durant la darrera setmana Pere Fontanals
Publicat el 16 de maig de 2019 a les 20:39
Actualitzat el 16 de maig de 2019 a les 20:44
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa
-
Cultura i Mitjans Manresa, Ciutat Àgora rep un nou reconeixement com a bona pràctica cultural per la seva capacitat transformadora
-
Cultura i Mitjans Santpedor tanca una Festa de Santa Anna molt participada
-
Cultura i Mitjans Sons del Camí tanca una edició de rècord amb 5.562 espectadors i una ocupació del 92%
-
Cultura i Mitjans El Geoparc treballa per apropar-se als centres educatius del territori