Els Castellers de Santpedor van actuar diumenge a la plaça gran U d'Octubre del mateix municipi. L'actuació suposava el retorn de la colla a l'emblemàtica plaça des que va arribar el Covid. Al seu costat també hi van actuar la colla fillola dels santpedorencs: els Castellers de Vacarisses.
Les dues colles van entrar a plaça amb un pilar caminat. Als de Vacarisses, però, els hi va acabar fent llenya. En primer ronda, els de la camisa daurada van descarregar un 3 de 6, en segona un 4 de 6 i van rematar l'actuació amb un 3 de 6 amb el pilar. La cirereta va ser un pilar de 4 aixecat per baix.
El cap de colla, Jordi Prat, va valorar positivament l'actuació i la resposta del poble. "Hem vist avui que el poble volia veure castells. Veure la plaça quasi ve plena demostra que no importa l'alçada, importa el què" va explicar en referència al retorn a plaça.
Els Castellers de Santpedor descarreguen tres castells de 6 en una actuació a la plaça U d'Octubre
L'actuació suposava el retorn de la colla a l'emblemàtica plaça des que va arribar el Covid
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de novembre de 2021 a
les 18:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Usuaris d'Ampans protagonitzen a Sallent el concert final de «La música a casa»
-
Cultura i Mitjans
Els Panyos comença el bicentenari amb l'anunci de l'inici de les obres aquest juliol
-
Cultura i Mitjans
Canal Taronja emetrà aquest cap de setmana el documental «De la Sala Loyola al Teatre Kursaal»
-
Cultura i Mitjans
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal posa a la venda dissabte les entrades de 77 espectacles per a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Súria recupera la memòria del Cinema Califòrnia amb un documental a YouTube
