Els èxits dels anys setanta sonaran dissabte al Kursaal en l’espectacle «Nelly Blue»

Aquesta comèdia musical amb molt humor està interpretada per Xavi Mira, Albert Ribalta, i Marta Pérez, que també la dirigeix

Publicat el 08 d’octubre de 2009 a les 19:05

Xavi Mira i Albert Ribalta. Kursaal

La sala gran del Kursaal acollirà aquest dissabte, 10 d’octubre a 2/4 de 10 del vespre, l’espectacle "Nelly blue", una comèdia ambientada en els anys 70 que explica la història agredolça d’una amistat nascuda en els concursos de cançó dels envelats i de les sales de festa de l’època.

El muntatge musical, interpretat per Xavi Mira, Albert Ribalta i Marta Pérez, repassa amb molt d’humor i amb la singular estètica dels anys 70 èxits com: "Ámerica", "Libre", "Un beso y una flor", "Noelia", "Et maintenant", "Nuo fa l’americano" o "Volare"; en tant que els protagonistes, volen aconseguir grans èxits en el món de la cançó, i tenen com a ídols i referents Nino Bravo i els clàssics italians.

Les entrades costen 20 euros, i es poden comprar a les taquilles del Kursaal de dimarts a diumenge de 18 a 21h, dissabtes d’11 a 13, per telèfon (93 8723636) i una hora abans de cada funció. També es poden comprar per Internet a la pàgina www.kursaal.cat

NELLY BLUE
Dissabte, 10 d'octubre a 2/4 de 10 del vespre.
Preu: 20 euros
Autors: Xavi Mira, Marta Pérez, Albert Ribalta
Direcció: Marta Pérez (T de teatre)
Intèrprets: Xavi Mira i Albert Ribalta

Sinopsi: Nelly Blue és una comèdia ambientada en els anys 70 que ens explica la història agredolça d’una amistat nascuda en els concursos de cançó dels envelats i de les sales de festa. La història de dos homes sols que comparteixen un somni: aconseguir l’èxit en el món de la cançó, tenint sempre com a referent els seus ídols: Nino Bravo i els clàssics italians. El musical repassa amb molt d’humor i amb la singular estètica dels anys 70 èxits com: "Ámerica", "Libre", "Un beso y una flor", "Noelia", "Et maintenant", "Nuo fa l’americano" o "Volare".