Aquest pròxim diumenge a les 12 del migdia els Gossos donaran el tret de sortida al nou any amb una actuació al cicle Xics'n'Roll de l'Stroika,1 per on passaran grups com Abbey Road (The Beatles), Momo (Queen), Please (U2), entre altres.
Els manresans Gossos tornaran a la sala Stroika amb el seu 13è disc, l'11è d'estudi, repassant molts moments del seu procés, com si totes les cançons que han fet al llarg del temps, combinades entre elles, donessin una visió més àmplia i sòlida del conjunt. Melodies i veus a dojo, fusta de les acústiques i metalls de les elèctriques amb dosis d'electrònica i teclats com mai.
En aquest cicle de concerts hi pot participar tota la família, ja que el Xics'n'Roll està pensat per als més petits de la casa. Són concerts on ja s'ha pogut descobrir la música en viu de la mà de grans musics en actiu com els grups Gossos i Oques Grasses, però també s'han viscut concerts amb icones de la música com Ramones, ACDC, Rolling Stones.
Els Gossos encetaran diumenge el Xic'n'Roll de l'Stroika de 2018
En un concert adreçat a les famílies a partir de les 12 del migdia
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de gener de 2018 a les 12:24
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa