Els Pastorets de Balsareny ja tenen a punt les calderes d'en Pere Botero, i l'arcàngel sant Miquel ja està mirant per on s'hi podrà entaforar.
Des de finals de setembre, actors i actrius estan assajant les diferents escenes de l'obra tradicional de Josep Maria Folch i Torres. També preparen els seus balls els Dansaires, que el passat 15 d'octubre van participar a la XXXII Roda d'Esbarts Infantils i Juvenils de la Catalunya Central, celebrada a Navàs; i fins i tot la Bella Lola, la simpàtica somera d'en Jeremies, ja ha començat a repassar el seu brillant paper.
El dia 17 de desembre, de les 10 del matí a la 1 del migdia, tindrà lloc el ja tradicional assaig general amb les portes obertes, en el qual es recaptaran donatius a favor de la Marató de TV3, destinada enguany a la recerca sobre malalties infeccioses.
Les representacions tindran lloc a la sala polivalent El Sindicat de Balsareny, el dia 25 de desembre, a les 18.30h; i els dies 7, 14 i 21 de gener, a les 17.30h.
Es poden adquirir entrades anticipades (amb descompte respecte del preu de venda en taquilla) per internet a través dels webs www.pastoretsbalsareny.cat i www.balsareny.fila12.cat.
Els preus de les entrades adquirides anticipadament és de 8 euros (entrada general), 7 euros (jubilats) i 4 euros (menors de 12 anys). Mitja hora abans de cada representació s'obrirà la taquilla del Sindicat, amb aquests preus: 10 euros (general) i 5 euros (menors de 12 anys).
Els Pastorets de Balsareny ja escalfen les calderes d'en Pere Botero
El 17 de desembre es farà assaig general a favor de la Marató de TV3, i les representacions tindran lloc el dia de Nadal i el 7, 14 i 21 de gener
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de desembre de 2017 a les 12:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Es posen a la venda les entrades de set propostes de la 28a Fira Mediterrània
-
Cultura i Mitjans Els gegants Hereu i Pubilla de Manresa apadrinaran els nous gegants Seny i Rauxa
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre un concurs per a crear el cartell de la Festa Major d'Estiu i del Batibull
-
Cultura i Mitjans Més de 600 persones gaudeixen del primer cap de setmana de l'Espurnes Barroques
-
Cultura i Mitjans El moianès Marc Recha estrena «Centaures de la nit», un film amb la majoria d'actors cecs
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria recullen el premi Josep Anselm Clavé