Aquest passat diumenge els Tirallongues de Manresa van actuar a Terrassa amb motiu de la Diada del local dels Castellers de Terrassa, juntament amb la colla amfitriona i amb els Castellers de Caldes.
Al migdia començava l'actuació a davant de l'Ajuntament de Terrassa, amb uns pilars de 4 d'entrada, els Castellers de Terrassa en van fer 3 de simultanis, i els Tirallongues i els Castellers de Caldes en van fer 2 de simultanis cada colla.
Tirallongues va plantejar aquesta actuació amb ambició moderada, ja que disposava de força efectius no va voler estirar més el braç que la màniga. L'actuació, però, va ser excel·lent tenint en compte que tot just estem a principis de temporada. Un 3 de 7 en primera ronda, un 4 de 7 en segona ronda i un 5 de 6 en tercera ronda van ser executats sense cap mena de complicació. Per acabar els de la camisa ratllada van descarregar un pilar de 5.
Per la seva banda els Castellers de Terrassa van descarregar un 7 de 7, un 5 de 7, un 4 de 7 amb agulla i dos pilars de 5. I els Castellers de Caldes van descarregar en primera ronda un 4 de 6 amb agulla, a la segona ronda van fer intents de 3 de 6, que no van aconseguir, i en tercera ronda van descarregar un 4 de 6, amb un pilar de 4 per acabar.
Ara els Tirallongues ja pensen en l'actuació de diumenge de Rams, a la Plaça Sant Domènec juntament amb els Bordegassos de Vilanova i els Castellers del Riberal. L'inici de la temporada està sent molt profitós als assajos, i així es demostra a les actuacions. Veurem com va el proper diumenge i si els manresans poden demostrar-ho a plaça.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2017 a les 20:57
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre un concurs per a crear el cartell de la Festa Major d'Estiu i del Batibull
-
Cultura i Mitjans Més de 600 persones gaudeixen del primer cap de setmana de l'Espurnes Barroques
-
Cultura i Mitjans El moianès Marc Recha estrena «Centaures de la nit», un film amb la majoria d'actors cecs
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria recullen el premi Josep Anselm Clavé
-
Cultura i Mitjans Sant Mateu de Bages inaugura les obres de restauració del conjunt històric de Coaner
-
Cultura i Mitjans Cabrianes celebra 125 anys de Caramelles amb èxit de visitants