La colla castellera dels Tirallongues de Manresa han actuat aquest passat dissabte a Santpedor en una diada conjunta amb els Castellers de Santpedor.
Els manresans sortien amb els tradicionals pilars d'entrada, en aquest cas amb un pilar de 4. A primera ronda de castells descarregaven un 3d7, a segona un 4d7 i un 3d6 amb agulla a l'última ronda de castells. S'acomiadaven de la jornada castellera amb un pilar de 4 de sortida.
Per part de la colla local dels Castellers de Santpedor, iniciaven la seva diada amb un pilar de 4 d'inici. En les següents rondes de castells mostraven un 4d6 amb agulla, un 5d6, un 3d6, i finalitzaven la ronda de pilars de comiat amb un pilar de 5.
Els Tirallongues mostraven de nou aquesta temporada el bon moment en què es troba la colla exhibint unes estructures de set pisos fora de casa i mostrant també unes estructures molt sòlides i molt ben treballades i segures en tot moment.
Els manresans ja preparen la propera diada que tindrà lloc de nou a Santpedor el pròxim diumenge dia 24 a les 12 del migdia a la plaça de l'Església amb motiu de la Fira de Sant Miquel d'aquesta localitat.
Els Tirallongues exhibeixen castells de set pisos a Santpedor
Els Castellets de Santpedor, per la seva part, descarregaven tres castells de sis pisos
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de setembre de 2023 a les 21:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Plataforma per la Llengua de Manresa organitza una xerrada aquest dijous
-
Cultura i Mitjans La llibreria Poques Paraules convoca un concurs de narracions orals
-
Cultura i Mitjans La Fira de Primavera de Navàs estrena amb èxit la Cíclica
-
Cultura i Mitjans La jornada inaugural del FABA 2025 omple l'Anònima amb propostes singulars i valentes