L'Ajuntament de Manresa ha encarregat la modificació de l'estructura metàl·lica que hi ha situada sobre el pati del teatre Kursaal. Aquesta intervenció, que es portarà a terme durant el mes de juliol, té per objectiu acomplir les normatives actuals sobre seguretat vinculada a l'extinció d'incendis. Amb el canvi es millorarà l'accessibilitat dels camions de Bombers a la façana i, alhora, es garantirà l'enllumenat del pati del teatre Kursaal, les instal·lacions tècniques perquè pugi ser un espai escènic, així com l'enllumenat i l'envelat de la terrassa que ocupa el restaurant.
Aquesta intervenció, consensuada amb els responsables dels Bombers de la Generalitat després d'estudiar diferents alternatives, es farà durant la tercera i la quarta setmana de juliol. D'aquesta manera, no es perjudicarà l'activitat cultural del Kursaal, ja que durant aquests 15 dies el teatre està tancat per vacances
Aquest canvi es podrà fer gràcies a una subvenció que resta pendent per part de la Generalitat de Catalunya per donar solució a aquest problema.
Durant el període d'obres, el restaurant del Kursaal seguirà en funcionament, al qual s'hi accedirà per les escales interiors del teatre. La terrassa romandrà tancada durant les dues setmanes d'obres.
En la imatge que s'adjunta es mostra l'estat final que tindrà l'estructura. Tal com s'observa, se simplifica, reduint sobretot la part més propera a la façana del teatre.
Es modificarà l'estructura metàl·lica del pati del teatre Kursaal
Cultura i Mitjans
La intervenció es farà al juliol, en el període de vacances de l'equipament
ARA A PORTADA
-
-
Successos Manresa acumula almenys vuit robatoris en locals de restauració des del juny Pere Fontanals
-
-
Esports Laia Font afronta a Zagreb l'Europeu que obre el calendari cap al Mundial de Rotterdam Pere Fontanals
-
Esports El Kids&Us Manresa començarà la Lliga Endesa a Bilbao i debutarà al Nou Congost contra el Breogán Pere Fontanals
Publicat el
10 de juny de 2011 a
les 19:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Ja es poden consultar els guanyadors per veure la Festa Major de Manresa des dels balcons
-
Cultura i Mitjans
Cardona recupera els orígens de la Festa Major en el cartell de l'edició del 2026
-
Cultura i Mitjans
Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós recupera peces del passat agrícola per preservar la memòria pagesa del municipi
-
Cultura i Mitjans
Memoria.cat publica el text i el vídeo de la recreació de la conferència sobre jazz d'Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Balsareny recordarà Pere Casaldàliga i Arcadi Oliveres en la sisena Pasqua dedicada al bisbe
