La nova ruta ciutadana Hora 20.22 va iniciar el seu camí el 10 d'octubre passat i ha aconseguit una resposta excel·lent entre les persones que han pogut seguir-la en les primeres sessions d'estrena. Aquesta bona acollida entre el públic s'ha pogut confirmar amb la reserva de totes les places disponibles (120) per a les visites previ stes per als dies 9, 16, 23 i 30 de novembre.
Hora 20.22 és nova ruta ciutadana impulsada per l'Ajuntament de Manresa que combina la visita a espais emblemàtics de la ciutat lligats amb el fundador de la Companyia de Jesús com la Seu, el carrer del Balç o l'Espai 1522, amb algunes sorpreses i un tast gastronòmic final. La visita inclou l'explicació de què és el projecte Manresa 2022.
Aquesta proposta cultural, que és gratuïta, es una aposta estratègica de la ciutat, transversal i participativa que commemora els 500 anys de l'arribada de Sant Ignasi de Loiola a la ciutat on a viure prop d'un any.
Des de l'Oficina de Turisme de Manresa ja es treballa per a la programació de noves dates d'aquesta iniciativa per al 2019. Aquestes visites han estat dissenyades dins el marc del pla de comunicació del FEDER 2016-2022 – Manresa 2022: arribada del camí ignasià.
ARA A PORTADA
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
-
Societat Els Mossos frustren dues vegades l'intent dels mestres de tallar la C-55 a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Més de 29.000 alumnes del Bages i el Moianès tornaran dimarts a les aules en un inici amb vaga Pere Fontanals
-
Societat Els sindicats d'educació acusen direccions de la Catalunya Central d'anul·lar acords de claustre Pere Fontanals
-
Societat Manresa destina més de 321.000 euros aquest estiu a millorar les escoles públiques Pere Fontanals
Publicat el
31 d’octubre de 2018 a
les 20:13
Actualitzat el
31 d’octubre de 2018 a les
20:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa incorpora 25 obres de Coloma Medina i Lluís Garcia Oliver
-
Cultura i Mitjans
MoMa Espai Cultural inaugurarà dijous «Patrons i Matrius» de Sònia Segura
-
Cultura i Mitjans
Les Arts en Marxa s'estrena a Calders amb 240 espectadors
-
Cultura i Mitjans
Santpedor commemorarà la Diada amb una xerrada sobre el català i l'ofrena floral
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós dedicarà la caminada de setembre a descobrir el patrimoni de Can Figueras
-
Cultura i Mitjans
Castellbell commemora l'Any Gaudí amb una visita a la Sagrada Família de la Bauma
