La Sala Gran del Teatre Kursaal acollirà aquesta temporada un nou abonament del Toc de Teatre amb cinc propostes escèniques que portaran al Kursaal grans noms de l'escena catalana. Obrirà el Toc el 26 i 27 de gener la comèdia El Tràmit de Fernando Trias de Bes, protagonitzada per David Olivares, Mònica Glaenzel, Àlex Casanovas, Xavier Serrano, Manel Sans i Susanna Garachana, i que es va estrenar el setembre passat al Teatre Borràs de Barcelona. Una comèdia hilarant que mostra l'interrogatori en temps real de tres científics a un suposat extraterrestre.
La segona obra del Toc és La importància de ser Frank d'Oscar Wilde i dirigida per David Selvas que es podrà veure el 16 i 17 de febrer. Una deliciosa comèdia, produïda pel Teatre Nacional de Catalunya i La Brutal, sobre els embolics amorosos de dos joves britànics i les seves vides secretes, que encapçala l'actor manresà Miki Esparbé, juntament amb David Verdaguer, Paula Malia, Paula Jornet, Laura Conejero, Mia Esteve i Norbert Martínez.
Els dies 16 i 17 de març es podrà veure El Llibertí d'Eric-Emmanuel Schmit, sota la direcció de Joan Lluís Bozzo i interpretada per Abel Folk, Àngels Gonyalons, Annabel Totusaus, Elena Tarrats, Clara Moraleda i el manresà David Pintó. Torna al Kursaal aquesta comèdia o vodevil filosòfic sobre l'ètica, que ha esdevingut un dels grans èxits de la cartellera barcelonina.
La quarta obra del Toc de Teatre serà La bona persona de Sezuan de Bertolt Brecht, una producció del Teatre Nacional de Catalunya i La Perla 29 que dirigeix Oriol Broggi i protagonitzat per Clara Segura i Joan Carreras, juntament amb Míriam Alamany, Màrcia Cisteró, el manresà Jordi Figueras, Toni Gomila, Mercè Pons, Albert Prat, Clara de Ramon, Marc Rius i Xavier Ruano. Una obra emblemàtica del teatre èpic, que planteja una reflexió sobre els límits de les bones intencions que es podrà veure a la Sala Gran els dies 6 i 7 d'abril.
Tancarà el Toc de Teatre el 27 i 28 d'abril amb El Preu, d'Arthur Miller, amb una nova versió dirigida per Sílvia Munt i que interpreta Pere Arquillué, Ramon Madaula, Lluís Marco i Rosa Renom. Una història sobre l'enfrontament entre dos germans que parla de les conseqüències de les nostres decisions.
Com és habitual, de totes quatre obres se n'ha programat una doble funció: dissabte a les 21h, i diumenge a les 18h a la sala gran del Kursaal.
L'abonament del Toc de Teatre es posarà a la venda dissabte, 1 de desembre a partir de les 10.00h, i les entrades soles dels espectacles del Toc, el dimarts, 4 de desembre a partir de les 18.00h a les taquilles del Kursaal, i per internet. El preu de l'abonament serà de 95€. I cada obra per separat tindrà un preu de 26€, excepte en el cas de La importància de ser Frank i El Preu, que costaran 28€.
Grans noms de l'escena catalana, en el nou Toc de Teatre del Kursaal
Cultura i Mitjans
"El tràmit", "La importància de ser Frank", "El Llibertí", "La bona persona de Sezuan" i "El Preu" són les cinc propostes del teatre manresà
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
26 de novembre de 2018 a
les 07:49
Actualitzat el
26 de novembre de 2018 a les
11:27
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Dalí, Brossa, Perejaume i Mariscal revelen la seva ànima barroca al Museu del Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada celebrarà el 19è aniversari de Bon Rotllo amb sardanes
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa incorpora 25 obres de Coloma Medina i Lluís Garcia Oliver
-
Cultura i Mitjans
MoMa Espai Cultural inaugurarà dijous «Patrons i Matrius» de Sònia Segura
-
Cultura i Mitjans
Les Arts en Marxa s'estrena a Calders amb 240 espectadors
-
Cultura i Mitjans
Santpedor commemorarà la Diada amb una xerrada sobre el català i l'ofrena floral
