Però els temps avancen inexorables. Des de fa un temps existeix el debat si és lògic que els abonaments per internet es comencin a vendre una hora després que a les taquilles. Per una banda, la gent menys avessada a aquesta tecnologia no veu de bon ulls que els hi treguin el costum de comprar a la guixeta les seves entrades amb el risc que -a sobre que fan cua i es desplacen, no tinguin opció de triar els llocs que prefereixin de platea- mentre que alguns consideren que això de començar una hora més tard la venda telemàtica els hi treu opcions de poder triar lloc.
Tornant al principi, però, on no hi ha debat és en el fet que el Kursaal es deixa estimar per la gent. És més que destacable que en un sol dia s'aconsegueixen vendre 800 abonaments, una xifra més que respectable
El que puc anar a veure
Com acostuma a passar durant el mes de gener, el teatre Kursaal cedeix el seu protagonisme a la Conservatori, ja que se celebra la tradicional Innocentada de Manresa. Aquest miracle teatral amateur permet estrenar -de de ja fa 55 edicions- una obra nova cada any. Enguany el torn és per a l'obra "La profecia, l'il·luminat i el Déu que els afarta", de Francesc Xavier Bellorví. Segur que no hi falten les referències a l'actualitat de la ciutat i les danses de l'Agrupació Cultural del Bages.
De tota manera, a mi que m'agrada això del teatre infanitl, no puc deixar de recomanar-vos que, si teniu criatures, no desaprofiteu qualsevol de les dues funcions del musical basat en el clàssic "La Ventafocs".
L'AGENDA DEL KURSAAL
SALA GRAN
-Diumenge, 15 de gener. La Ventafocs. 12€ (10€ els nens). 12.00 i 18.00h. Musical infantil
TEATRE CONSERVATORI
Innocentada de Manresa. Dies 13, 14, 15, 20, 21 i 22 de gener.
Els divendres i els dissabtes a les 21.30h.
Els diumenges a les 18h.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de gener de 2012 a les 23:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Súria renova el Vot de Poble en una Festa de Sant Sebastià marcada pel dol oficial
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal de Manresa tanca el 2025 amb les millors xifres de la seva història
-
Cultura i Mitjans
Súria suspèn actes de la Festa de Sant Sebastià pel dol oficial per l'accident ferroviari de Còrdova
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal del Bages impulsa el català al comerç amb la campanya «Digue-ho en català!»
-
Cultura i Mitjans
Andreu Noguero i Manu Barreiro guanyen el 16è Premi Fotogràfic Memorial Modest Francisco
-
Cultura i Mitjans
L'Ajuntament de Manresa adquireix un nou piano de cua de gamma alta per al Conservatori
