[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=R0G6TEo7nuw[/youtubedestacat]
La programació per a públic familiar d'Imagina't tornarà aquest dissabte, 2 de març a 2/4 de 6 de la tarda al Teatre Conservatori de Manresa, amb l'espectacle de teatre i titelles de La Guilla Teatre Quimera, adreçat a infants a partir de 4 anys.
Tots tenim el desig de viure aventures inoblidables, de passar uns dies de descans i tranquil·litat en un illa paradisíaca. Els personatges d'aquesta història han aconseguit aquesta fita, han viatjat fins a l'illa de Quimera amb la intenció de passar-hi uns dies fantàstics i fer realitat el somni d'unes vacances idíl·liques, per sortir de la quotidianitat.
Entraran en un nou món de somnis i il·lusions, on res pot ser i tot és possible, un lloc sense mòbils ni connexió a internet, un món on només la imaginació hi té cabuda.
Les entrades per veure Quimera tenen un preu únic de 10 euros i 8 euros amb el Carnet d'Imagina't i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
[naciomanresa]
Imagina't portarà dissabte al Teatre Conservatori «Quimera» de la cia La Guilla Teatre
És un viatge a un món on només la imaginació hi té cabuda
ARA A PORTADA
-
Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell Pere Fontanals
-
-
L'Escorxador Comarcal del Moianès, en el punt de mira per un abocament orgànic a la riera de Castellnou Pere Fontanals
-
Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació Pere Fontanals
-
Publicat el 28 de febrer de 2024 a les 16:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa
-
Cultura i Mitjans Manresa, Ciutat Àgora rep un nou reconeixement com a bona pràctica cultural per la seva capacitat transformadora
-
Cultura i Mitjans Santpedor tanca una Festa de Santa Anna molt participada
-
Cultura i Mitjans Sons del Camí tanca una edició de rècord amb 5.562 espectadors i una ocupació del 92%
-
Cultura i Mitjans El Geoparc treballa per apropar-se als centres educatius del territori