[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=R0G6TEo7nuw[/youtubedestacat]
La programació per a públic familiar d'Imagina't tornarà aquest dissabte, 2 de març a 2/4 de 6 de la tarda al Teatre Conservatori de Manresa, amb l'espectacle de teatre i titelles de La Guilla Teatre Quimera, adreçat a infants a partir de 4 anys.
Tots tenim el desig de viure aventures inoblidables, de passar uns dies de descans i tranquil·litat en un illa paradisíaca. Els personatges d'aquesta història han aconseguit aquesta fita, han viatjat fins a l'illa de Quimera amb la intenció de passar-hi uns dies fantàstics i fer realitat el somni d'unes vacances idíl·liques, per sortir de la quotidianitat.
Entraran en un nou món de somnis i il·lusions, on res pot ser i tot és possible, un lloc sense mòbils ni connexió a internet, un món on només la imaginació hi té cabuda.
Les entrades per veure Quimera tenen un preu únic de 10 euros i 8 euros amb el Carnet d'Imagina't i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
[naciomanresa]
Imagina't portarà dissabte al Teatre Conservatori «Quimera» de la cia La Guilla Teatre
És un viatge a un món on només la imaginació hi té cabuda
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de febrer de 2024 a les 16:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat estrena una guia literària amb textos inspirats en la vila
-
Cultura i Mitjans
Laura Fa obrirà el 2026 del cicle Pessics de Vida amb una conversa al Casino de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós crea un concurs de músics per promoure talent amb premis de fins a 500 euros
-
Cultura i Mitjans
Súria rep amb il·lusió els Reis d'Orient en una Cavalcada espectacular i vistosa
-
Cultura i Mitjans
Els Reis d'Orient arriben a Santpedor amb una cavalcada renovada
-
Cultura i Mitjans
La nova Cavalcada de Reis de Manresa convenç en escena, però pateix pel fred
