[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W9v-4ylDkp4[/youtube]
Videoclip dels 'Riu'. Vídeo: FMediterrània
Un grup d'interns del Centre Penitenciari Lledoners han realitzat un videoclip per al grup de música tradicional "Riu". El videoclip ha estat el fruït d'una acció formativa de la Fundació Fira Mediterrània de Manresa -impartida pel realitzador David Pérez- en la qual han participat els membres del Taller d'Audiovisual del CP Lledoners. La peça presenta els membres del grup de Sant Boi del Llobregat, guanyador del Concurs Sons de la Mediterrània en la seva penúltima edició del 2011, tot interpretant la peça "Noces" en un dels mòduls del centre penitenciari.
Els membres del Taller d'Audiovisual del CP Lledoners han participat en un curs de realització de videoclips, dirigit pel realitzador David Pérez i co-organitzat per la Fundació Fira Mediterrània de Manresa. L'activitat es va desenvolupar en dues sessions -una teòrica i l'altra d'enregistrament- que varen tenir lloc poc abans de la darrera 15a Fira Mediterrània. Ara, un cop fet el muntatge per ells mateixos, ens presenten el resultat. Es tracta d' un breu vídeo de la vibrant peça "Noces", inclosa en el primer disc dels Riu –"Amb canya"-, que varen presentar oficialment la Fira el passat novembre. La banda de Sant Boi de Llobregat és una de les més dinàmiques de l'escena d'arrel catalana, i va participar encantada en aquesta experiència.
Interns de Lledoners fan un videoclip de «Riu»
Cultura i Mitjans
El videoclip ha estat el fruït d'una acció formativa de la Fundació Fira Mediterrània de Manresa, impartida pel realitzador David Pérez
ARA A PORTADA
-
Societat Refugiada després de patir violència masclista a Rússia: «M'imagino el meu futur a Catalunya» ACN
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
Publicat el
16 de gener de 2013 a
les 18:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Principal de la Bisbal protagonitza una matinal sardanista a Callús aquest diumenge
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada s'immergeix en els aiguats de 1907 amb la 14a edició d'Embarrats
-
Cultura i Mitjans
Txema Rico i Manel Solé reparteixen abstracció i figuració pels centres cívics de Manresa
-
Cultura i Mitjans
FeMBlues recupera l'escena del blues a Manresa amb set concerts fins a l'abril de 2027
-
Cultura i Mitjans
Sara Roy: «Em preocupa que els temps foscos acabin afectant la cultura»
-
Cultura i Mitjans
«Tarsius» posa veu al suïcidi juvenil i obre un debat amb professionals de la salut
