Els manresans Jo Jet i Maria Ribot i Sr. Chen s'han unit per llançar el treball SOS, un senzill pop creat des de la personalitat d'ambdós artistes, que ja havien treballat junts en la producció del disc Febrer / Agost, el darrer àlbum de Jo Jet i Maria Ribot.
La proposta es forja en l'essència de dues veus i una guitarra a les quals se suma la força interpretativa de Sr. Chen, a més del so urban-pop que el defineix com a productor. SOS és un crit d'auxili, una cançó divertida, desenfadada i fresca, però no per això banal.
Des dels seus inicis, Jo Jet i Maria Ribot ha desencadenat la seva pròpia rebel·lió en un garbuix musical fet de delicadeses i notable intensitat emocional. Amb la poesia com a eix principal del seu tarannà lletrístic, la formació ha irromput en l'imaginari sensible de tot oient des del seu primer llegat, Viatges i flors (2014), fins al darrer, Febrer / Agost (2022). Entremig, completen una discografia vital amb títols com Lliure o descansar (2016) o sant llorenç (2020).
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pNJmm-eZFMk[/youtube]
Jo Jet i Maria Ribot i Sr. Chen s'uneixen en un llançament conjunt amb el títol «SOS»
Els artistes ja havien treballat junts en la producció del disc "Febrer / Agost"
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juliol de 2023 a
les 22:32
Actualitzat el
08 de juliol de 2023 a les
22:42
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cardona es prepara per viure una nova edició de la Festa de la Sal
-
Cultura i Mitjans
Santa Ritme convertirà la plaça Karl Marx en un espai de música i creació artística
-
Cultura i Mitjans
Surten a la llum una carta i un retrat inèdits del gerent dels Magatzems Jorba empresonat el 1938
-
Cultura i Mitjans
Albert Galbany presentarà el seu nou disc a la Sala Gòtica de Sant Andreu
-
Cultura i Mitjans
Fira Mediterrània posa a la venda les primeres entrades de la 29a edició
-
Cultura i Mitjans
L'Escola d'Art de Manresa celebrarà el final de curs amb el festival artístic Trama
