[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=C5oByL-ezdg[/youtubedestacat]
La sala gran del Kursaal acollirà aquest divendres a les 8 del vespre, el concert de Joan Garriga i el Mariatxi Galàctic que es podrà veure dins del Cicle d'Arrel. El fundador de Dusminguet i ànima de La Troba Kung-Fú presentarà el seu últim treball, Perquè.
Tres anys després del seu debut en solitari, l'aclamat El ball i el plany (2020), Joan Garriga estrena nou EP amb cançons que ens retornen als orígens de la bachata, un gènere nascut als patis, als carrers, als barris.
Ara que Peso Pluma, Grupo Frontera o els mariacheños de Christian Nodal han posat de moda la música norteña, s'ha de reconèixer que Joan Garriga ja hi era allà: al nord de Mèxic amb un acordió, on hi cap també el Mediterrani de l'havanera i el raï, el Carib llatí i la Jamaica del reggae i el dub.
Al Kursaal, Joan Garriga estarà acompanyat pel seu Mariatxi galàctic, és a dir, el guitarrista Madjid Fahem, el baixista Marià Roch i el fogoner de la caldera rítmica, Rambo, a la bateria.
Les entrades per assistir al concert de Joan Garriga i el Mariatxi Galàctic tenen un preu de 15 euros (12 euros majors de 65 anys, menors de 30 anys i Carnet Galliner) i es poden comprar a taquilles i per internet.
Joan Garriga i el Mariatxi Galàctic presentaran el seu últim treball divendres al Kursaal
En un concert amb cançons de rodalies, ball i plany, emoció, pur talent i molta fusió
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 20 de març de 2024 a les 15:24
Actualitzat el 20 de març de 2024 a les 19:14
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui
-
Cultura i Mitjans
Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
-
Cultura i Mitjans
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
-
Cultura i Mitjans
UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
-
Cultura i Mitjans
Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC
