[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=C5oByL-ezdg[/youtubedestacat]
La sala gran del Kursaal acollirà aquest divendres a les 8 del vespre, el concert de Joan Garriga i el Mariatxi Galàctic que es podrà veure dins del Cicle d'Arrel. El fundador de Dusminguet i ànima de La Troba Kung-Fú presentarà el seu últim treball, Perquè.
Tres anys després del seu debut en solitari, l'aclamat El ball i el plany (2020), Joan Garriga estrena nou EP amb cançons que ens retornen als orígens de la bachata, un gènere nascut als patis, als carrers, als barris.
Ara que Peso Pluma, Grupo Frontera o els mariacheños de Christian Nodal han posat de moda la música norteña, s'ha de reconèixer que Joan Garriga ja hi era allà: al nord de Mèxic amb un acordió, on hi cap també el Mediterrani de l'havanera i el raï, el Carib llatí i la Jamaica del reggae i el dub.
Al Kursaal, Joan Garriga estarà acompanyat pel seu Mariatxi galàctic, és a dir, el guitarrista Madjid Fahem, el baixista Marià Roch i el fogoner de la caldera rítmica, Rambo, a la bateria.
Les entrades per assistir al concert de Joan Garriga i el Mariatxi Galàctic tenen un preu de 15 euros (12 euros majors de 65 anys, menors de 30 anys i Carnet Galliner) i es poden comprar a taquilles i per internet.
Joan Garriga i el Mariatxi Galàctic presentaran el seu últim treball divendres al Kursaal
En un concert amb cançons de rodalies, ball i plany, emoció, pur talent i molta fusió
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de març de 2024 a les 15:24
Actualitzat el 20 de març de 2024 a les 19:14
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Joves del Kursaal conduiran la gala dels Premis Lacetània 2025 al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
El Kapla al Museu torna a omplir i supera els 900 participants en la seva setena edició
-
Cultura i Mitjans
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada
-
Cultura i Mitjans
Cardona s'adhereix a Pueblos de Película per impulsar el turisme de pantalla al món rural
-
Cultura i Mitjans
Àngels Freixanet, pionera del reciclatge artístic, rebrà el Premi Bages de Cultura 2025
-
Cultura i Mitjans
L'Exposició-Subhasta de l'Associació contra el Càncer de Manresa reuneix un centenar d'obres
