L'escriptor Joan Jordi Miralles serà a la llibreria Papasseit de Manresa -ciutat en la qual resideix actualment, tot i que la seva vila natal és Osca- per presentar el seu darrer llibre, "La intimitat de les bèsties", que va veure la llum aquest mes de gener, però que el juny passat va guanyar el 50è premi Marian Vayreda de prosa narrativa dels premis literaris Ciutat d'Olot.
Es tracta d'un volum de set relats llargs, d'ambientació contemporània i d'una modernitat fresca i dinàmica, en els quals Miralles explora unes situacions absolutament actuals, de vegades una mica estrambòtiques però sempre interessants i amb una delicadesa i humanitat que colpeix el lector. Els personatges d'aquest llibre són presentats, de fet, com a animals tristos, com a bèsties solitàries.
L'acte de presentació de la novel·la a la capital del Bages tindrà lloc aquest dijous, 2 de març, i començarà a dos quarts de vuit del vespre. Estarà presentat pels escriptors Jordi Estrada i Llorenç Capdevila i es llegiran alguns fragments de l'obra, a càrrec d'Ariadna Torres.
Joan Jordi Miralles arriba a la Papasseit amb «La intimitat de les bèsties»
Es tracta de la seva darrera obra, que presentarà a la llibreria manresana aquest dijous a la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de febrer de 2017 a les 10:37
Actualitzat el 28 de febrer de 2017 a les 10:39
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans La Torre dels Comtals passa a mans públiques per salvar el patrimoni mil·lenari de Manresa
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC