Divendres vinent, 17 setembre, 19 h, a l'Espai Òmnium (Sobrerroca, 38. Manresa), el filòleg Jordi Badia Pujol presentarà el seu nou llibre, Salvem els mots, amb el qual vol reivindicar totes les paraules i expressions que actualment són a la corda fluixa perquè han estat arraconades, bé per la pressió del castellà, bé perquè formes sinònimes, sovint no tan precises, n'han acabat ocupant l'espai genuí.
Salvem els mots és un llibre divulgatiu i optimista, que vol contribuir a recuperar una llengua viva que, ara més que mai, ha de menester un cop de mà (cal reserva prèvia a bages@omnium.cat).
Jordi Badia presentarà «Salvem els mots» a l'Espai Òmnium de Manresa divendres
El filòleg vol reivindicar totes les paraules i expressions que actualment són a la corda fluixa perquè han estat arraconades
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de setembre de 2021 a les 21:28
Actualitzat el 13 de setembre de 2021 a les 21:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Aleix Solernou guanya el Premi de Poesia Jove de Centelles amb un poema sobre la memòria de la guerra
-
Cultura i Mitjans Els altars amagats de Manresa: on són les capelles i capelletes que han sobreviscut al pas del temps
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura