La sala gran del Kursaal acollirà aquest divendres, 25 de febrer a les 8 del vespre, el clàssic L'oncle Vània d'Anton Txékhov, en una versió dirigida pel lituà Oskaras Koršunovas i que compta amb un equip artístic i tècnic català encapçalat per un repartiment de luxe format per Julio Manrique, Ivan Benet, Kaspar Bindeman, Raquel Ferri, Anna Güell, Lluís Marco, Carme Sansa i Júlia Truyol.
[nointext][intext1]
L'oncle Vània, que va estrenar-se el 1899 al Teatre d'Art de Moscou, és una de les obres més importants de la literatura dramàtica del segle XIX. Txékhov hi reflecteix l'apocalipsi interior d'un grapat de destins humans: el tedi, la vida malgastada, l'amor no correspost o la feina inacabable marquen l'existència dels personatges d'una de les obres més desoladores i representatives de l'autor rus.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bR2d92zWDc0[/youtube]
L'espectacle, que gairebé ja ha exhaurit totes les entrades, és una producció del Teatre Lliure que es va estrenar durant el Festival Temporada Alta 2021.
[intext2]
Les entrades per veure L'oncle Vània estan a punt d'exhaurir-se i tenen un preu de 26 euros (22 euros per a majors de 65 anys, 15 euros amb el carnet del Galliner i 6 euros menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
[noticia]101903[/noticia]
Julio Manrique encapçala el muntatge de «L'oncle Vània» de Txékhov que arribarà divendres al Kursaal
L'espectacle, dirigit pel lituà Oskaras Koršunovas, gairebé ja ha exhaurit les entrades
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de febrer de 2022 a les 17:53
Actualitzat el 23 de febrer de 2022 a les 18:02
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Aleix Solernou guanya el Premi de Poesia Jove de Centelles amb un poema sobre la memòria de la guerra
-
Cultura i Mitjans Els altars amagats de Manresa: on són les capelles i capelletes que han sobreviscut al pas del temps
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura