Aquest dissabte el prestigiós cor polonès Camerata Wieliczka va participar en la quarta edició de la jornada de germanor coral Cardona Canta. La reputada formació musical de Cracòvia va delectar al públic cardoní amb un recital de peces tradicionals poloneses i de grans pàgines corals del repertori clàssic, entre les quals una magistral interpretació del cor d'esclaus del Nabucco verdià, fortament aplaudides per l'auditori.
A la segona part de l'acte, els cantaires locals de la Coral Cardonina i l'Escolania de Sant Miquel van interpretar també unes lluïdes peces, entre les quals destacaren clàssics com País Petit de Lluís Llach, Escolta-ho en el vent de Dylan o la cèlebre My way, popularitzada per Frank Sinatra. Menció especial mereix la intervenció solista del jove tenor Bernat Barat en la deliciosa peça “La nuit” de Rameau.
Com a cloenda, tots els cantaires van interpretar el majestuós himne polonès Gaude Mater Polonia i l'emotiva cançó catalana L'emigrant. Com a cant final, va destacar la recuperació d'un himne històric de l'il·lustre mestre de capella barceloní Domènec Mas i Serracant (1870-1945), datat de 1910 i dedicat a la parròquia cardonina en motiu del centenari de la victòria dels combatents cardonins sobre l'exèrcit francès durant la Guerra del Francès.
La Camerata Wieliczka delecta el públic en la quarta «Cardona Canta»
Com a cloenda, amb els cantaires de la Coral Cardonina i l'Escolania de Sant Miquel, van interpretar el majestuós himne polonès "Gaude Mater Polonia"
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
30 de maig de 2016 a
les 18:40
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
«Volem transmetre el bosc amb una mossegada»: els secrets del mètode Joviat per formar els pastissers del futur
-
Cultura i Mitjans
Castellbell proposarà a Manresa que la Flor de Sol formi part de la Festa de la Llum
-
Cultura i Mitjans
Robirosa defensa el valor de la cultura en el periodisme esportiu a Manresa
-
Cultura i Mitjans
«Al bosc vermell, un cavall fuig» de Marta Soldado guanya el 26è Premi Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Una quarantena de persones participen al Joc de Ciutat de la Llum
-
Cultura i Mitjans
Jaume Duch visita Eurecat a Manresa i destaca el seu paper en la sobirania tecnològica europea
