Ja és el quart any consecutiu que la Casa de la Música de Manresa enregistra un disc recopilatori amb cançons de diversos grups emergents de la comarca del Bages, anomenat Vols Directes. En aquesta edició han estat nou les bandes escollides, que han estat gravades en directe durant algun dels seus concerts a la sala Stroika. Es tracta de AAstromètric; Aliens In My Room; Sòdia; Morlan River; El Amante Virgen; Mogambo; Ciutat de formigues; Anaïs Vila, i Crònics.
El disc pretén ser un recull de l'activitat musical de la comarca i té l'objectiu de donar a conèixer les bandes més novelles del Bages. Es podrà adquirir a través de diverses plataformes digitals (com Itunes o Spotify) sota el nom "Vols Directes Vol. 4."
Aquest projecte està vinculat a la beca que ofereix la Casa de la Música, anomenada "Banc de Proves", que pretén ajudar els grups musicals en tots els moments del seu cicle de creació. És per això que cada any, l'entitat obre una convocatòria d'ajuts per cobrir les necessitats que es generen en cada moment d'aquest cicle. Amb aquests ajuts es dóna suport, aproximadament, a un 30% dels grups musicals que actualment hi ha al Bages.
La Casa de la Música edita un nou disc amb cançons de grups emergents del Bages
Cultura i Mitjans
Nou conjunts musicals seran els protagonistes d'aquest CD, que es podrà adquirir a través de diverses plataformes digitals
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
Publicat el
14 d’octubre de 2016 a
les 08:17
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova
-
Cultura i Mitjans
La Manresa Desconeguda de Cine tindrà una segona sessió per l'interès que ha generat
-
Cultura i Mitjans
El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies
-
Cultura i Mitjans
L'Esbart Som Riu d'Or porta la cultura popular de Sant Fruitós fins a Estocolm
-
Cultura i Mitjans
Artés acollirà dissabte una nova audició de sardanes al Parc Municipal
-
Cultura i Mitjans
Castellbell i el Vilar tanca cinc dies de Festa Major amb una elevada participació
