Les Cases de la Música obren la convocatòria del Programa de suport a la Creació musical per a músics i formacions novelles i emergents amb la incorporació de dues línies noves escenari al Festival Acústica de Figueres i ajudes als compositors, beca oferta juntament amb Fundació SGAE.
L'escenari de les Cases de la Música al Festival Acústica se suma a l'oferta que ofereix el Programa de suport a la Creació als escenaris del MMVV i la Fira de la Mediterrània de Manresa. Aquest 2019 juntament amb Fundació SGAE hi ha una nova línia d'ajuda als compositors, amb el que sumen un total de vuit ajudes destinades a les formacions novelles i emergents i que inclouen tota la cadena de la valor de la música a cost zero pels artistes.
Les categories del programa de suport és participació a l'escenari de Cases de la Música al MMVV, participació a l'escenari de Cases de la Música a la Fira Mediterrània de Manresa, participació a l'escenari de Cases de la Música al Festival Acústica, enregistrament en estudi, producció de directes, creació de càpsules audiovisuals, i ajuda a la composició (Beca Fundació SGAE).
La Casa de la Música presenta les ajudes a la creació 2019
Aquest any juntament amb Fundació SGAE hi ha una nova línia d'ajuda als compositors
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de febrer de 2019 a les 10:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans La Torre dels Comtals passa a mans públiques per salvar el patrimoni mil·lenari de Manresa
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC