La companyia de teatre Jam ha dut el seu espectacle Le Voyage al centre d'acollida l'Estrep de Sant Salvador de Guardiola aquest dimarts al matí.
Es tracta d'un espectacle que relata la fugida migratòria d'un personatge que ha de marxar del seu país per culpa de la guerra, perdent a la seva família i arribant a un altre país que no respon acollint-lo amb els braços oberts.
La situació, viscuda per la majoria de nois del centre de l'Estrep en primera persona, ho han observat com a espectadors, amb dosis d'humor i de dramatisme, ha despertat emocions i s'ha allargat amb una conversa posterior entre actor, tècnics, educadors i joves, tot plegat molt interessant per les dues parts partícipes.
L'espectacle és una preestrena inclosa a la xarxa de Testimoni Escènic de Cal Gras de la qual en forma part l'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola.
Dissabte 11 de juliol es va programar una actuació familiar al teatre la Sala i aquest dimarts s'ha programat en format exterior al centre Estrep, on s'ha pogut veure el nou conte sobre l'espectacle Le Voyage que arriba just a temps per a la celebració de Sant Jordi.
La companyia de teatre Jam porta «Le Voyage» al centre de menors Estrep
L'espectacle és una preestrena inclosa a la xarxa de Testimoni Escènic de Cal Gras d'Avinyó
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de juliol de 2020 a
les 18:39
Actualitzat el
21 de juliol de 2020 a les
18:42
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages anuncia els guanyadors del seu primer concurs de músics
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages reivindica la pintora Coloma Medina amb una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Tast de Jocs tornarà a Manresa amb sis dies d'activitats i novetats
-
Cultura i Mitjans
La 40a edició de les Jornades Lacetània posen el focus en el consum conscient i la sostenibilitat
-
Cultura i Mitjans
Nature in English: una activitat educativa i divertida per aprendre anglès
-
Cultura i Mitjans
L'escola Ave Maria de Manresa va dedicar la setmana cultural a Antoni Gaudí
