La companyia de teatre amateur de Punt de Fuga, amb seu a Sant Joan de Vilatorrada, ha obert un càsting per trobar actors i actrius que vulguin prendre part de proper muntatge que estan ideant. Es tracta d'una adaptació del musical Set núvies per a set germans, estrenada l'any 1954 sota la direcció d'Stanley Donen, que els santjoanencs han rebatejat amb el títol de SetxSet.
Amb la voluntat de donar l'oportunitat a actors i actrius amateurs de participar en un muntatge de gran format, els de Punt de Fuga han obert un càsting per trobar els intèrprets que donaran vida als més de trenta personatges que formaran part del musical. En aquest sentit la companyia recalca que es necessiten persones de totes les edats que sàpiguen actuar, cantar i ballar
Les bases per participar al càsting es poden consultar a través d'aquest enllaç. La inscripció s'ha de fer efectiva omplint aquest formulari i enviant-lo a info.puntdefuga@gmail.com abans del 31 d'agost.
La companyia santjoanenca Punt de Fuga busca actors i actrius per al seu proper musical
El càsting estarà obert fins el 31 d'agost
Ara a portada
-
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip» Xavier Sucarrats
-
Successos Detingut un home de 42 anys a Manresa per apunyalar la seva mare i deixar-la ferida de gravetat Redacció
-
Societat Una avaria informàtica obliga l'Ajuntament a deixar oberts els contenidors intel·ligents fins a dimarts Pere Fontanals
-
Publicat el 05 de juny de 2018 a les 10:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans «Batalla de tradicions» a Món Sant Benet
-
Cultura i Mitjans Súria recorda el somni de l'Olimpíada Popular amb una exposició a Cal Balaguer del Porxo
-
Cultura i Mitjans La processó de Divendres Sant guanya convocatòria a Manresa
-
Cultura i Mitjans El centre de Súria s'omple de música i festa en l'inici de les Caramelles