La consellera de Cultura, Natàlia Garriga, ha visitat aquest divendres Sant Benet de Bages acompanyada per l'alcaldessa de Sant Fruitós de Bages, Àdria Mazcuñan; l'alcaldessa de Navarcles, Alba Pérez; l'adjunt a la Direcció de la Fundació Catalunya La Pedrera, Carles Ribas, i el director dels Serveis Territorials de Cultura a la Catalunya Central, Francesc Serra.
Durant la visita la consellera ha pogut conèixer el monestir i els diferents espais de Món Sant Benet així com també els diferents projectes culturals que es duen a terme tant a l'equipament com a Sant Fruitós de Bages.
La consellera de Cultura, Natàlia Garriga, visita Sant Benet de Bages
Cultura i Mitjans
Durant la visita ha pogut conèixer el monestir i els diferents espais de Món Sant Benet
ARA A PORTADA
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
07 d’octubre de 2022 a
les 17:39
Actualitzat el
07 d’octubre de 2022 a les
17:44
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Associació Contra el Càncer de Manresa exposarà una cinquantena de pintures
-
Cultura i Mitjans
El Bages reivindica la pedra seca com a inspiració per a l'arquitectura del futur
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós viu una tarda de folklore internacional amb el grup polonès Przygoda
-
Cultura i Mitjans
Una trentena de persones descobreix de nit els atractius del Poble Vell de Súria
-
Cultura i Mitjans
Quatre propostes de ball participatiu prendran part en l'Humus Mediterrani 2026 a Manresa
-
Cultura i Mitjans
La Fumera torna a Sallent del 9 al 14 de setembre amb sis dies de festa
